Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 24 april 2023

Carla was jarig

vorige week was 
CARLA  jarig
dit kaartje heb ik gemaakt,
ik was het vergeten te fotograferen,
Carla heeft alsnog een foto opgestuurd per mail


het stansje heb ik pas gekregen
en omdat ik het ietwat aan de kleine kant vond
heb ik de kaart wat verlengd
de basiskaart is van roze en wit kaartkarton
het dp heb ik uit een blok van de Action
Carla was blij met de kaart


dit kaartje is met dezelfde stans gemaakt
en in een andere kleurencombinatie
deze kaart is voor een kanjer


ook dit model heb ik verlengd
alleen een ietsjes anders als bij de vorige kaart


de basis van deze kaart is wit en blauw
het dp weet ik even niet waar het vandaan komt
maar ik heb het al een poos in huis
ook dit kaartje vind ik leuk geworden

Wat vinden jullie?

Liefs en groetjes


Martha

11 opmerkingen:

  1. Ik zeker blij met zo'n mooie kaart.
    Een leuk model en heel mooi gemaakt.
    Bedankt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartmodelletje, prachtig gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gave kaartjes heb je gemaakt! Leuk model met die in het oog springende vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou hier ook zo van, van dit soort modellen.
    Leuk om een stans te gebruiken en toch een eigen draai eraan te geven.
    Beide kaartjes hebben hele mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide kaartjes zijn prachtig Martha! Het modelletje is sowieso al erg gaaf maar door het mooie papier dat jij gebruikte zijn ze helemaal supermooi geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie vrolijke kaarten heb je gemaakt Martha gaaf model ook.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat we ervan vinden, ze zijn beiden allebei even mooi! Leuk vind ik dat kaarten verlengen lekker van het patroon afwijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie fleurige kaarten Martha. Leuk gedaan die stans verlengen, zo kun je er net wat meer op kwijt. Allebei zijn ze in mooie kleuren gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide erg gaaf !!!!!
    Mooi vrolijk DP heb je gebruikt !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide kaarten zijn erg mooi, zowel van model als van kleur en die mooie vlinders zijn echt blikvangers! Leuk dat er een pocket op verwerkt is voor een boodschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn dit mooie kaarten in vrolijke kleuren en leuk met de vlinder én de pockets,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!