Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 10 april 2023

Lukas is geboren

 een nicht van Richard
heeft haar vierde kindje gekregen
Lukas,
dit heb ik gemaakt

een schudkaartje
met beertje Ted erbij


ik vind die friends van Studio light zo leuk
en het beertje is zo gemakkelijk te maken
de armpjes heb ik  gedraaid 
zodat Tedje het kaartje kan vasthouden

de slimline snijmal
komt bij de Action vandaan
het dp is van Noor en zo
en aan de binnenkant
heb ik onze wens geschreven

de teksten achter het raampje
zijn  van MD
en de glittertjes en pailletjes
had ik op voorraad



15 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje voor een lieve baby Martha….erg leuk dat Tedje het kaartje vasthoud xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een hele leuke vrolijke lieve kaart Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief beertje op je kaart, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie schudkaart heb je gemaakt, daar gaan ze blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wàt en schattig kaartje zeg!!
    Heel leuk zoals het beertje het naamkaartje vast houdt.
    Die slimline stans heb ik ook, nog nooit gebruikt, foei, ik moest mijn schamen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....wat gaaf gedaan Martha....het is een super leuk kaartje geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief en schattig babykaartje met het leuke beertje en mooi met het schudgedeelte erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief die babykaart met Beertje Ted. Leuk om hem zo het bordje met Lukas vast te laten houden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf schudkaartje Martha. prachtig gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje met het beertje erop. Echt schattig.
    Bedankt voor je mooie kaartje, net ontvangen 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Martha! Your card is SO cute!!
    Have a nice day,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje !!!!
    Heel mooi !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met dat schudgedeelte! Superlief ook met dat beertje! En dank voor je mailtje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!