Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 6 april 2023

gehaakte tas

 nu je weer wat buiten kunt zijn
en in de avond lekker lui in de stoel zit
mag ik graag wat haken
dus heb ik deze tas gemaakt

het garen wat ik heb gebruikt
zijn  van die cake-bolletjes
gekocht bij de Action
gehaakt in de klinkersteek
de bovenste rand is een kreeftsteek
de hengsels zijn gehaakt in een tunische steek
wat ik dubbel aan elkaar heb gehaakt

de binnenkant heb ik gevoerd
met een vrolijk stofje

ik ben blij met mijn vrolijke tas

Liefs en groetjes

Martha





12 opmerkingen:

  1. Dat snap ik dat je daar blij mee bent Martha, wat een vrolijke uitstraling heeft je tas. Mooi ge(h)maakt . Jij bent ook van alle markten thuis, heerlijk hé om zoveel leuke hobbies te hebben?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tas heb je gehaakt Martha!
    En je stippenkaartje hieronder is ook heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Martha !!!
    Ik doe het niet na ...
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tas mooi gehaakt Martha en vrolijk is hij zeker. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem ben ik , dus is ok . Moest e.a. resetten. Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave tas heb je gemaakt in mooie kleuren ,helemaal super afgewerkt met de mooie voering,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijke en gave tas heb je gehaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!!
    Heel vrolijk en inderdaad, zo leuk om te doen in de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O! Wauw! Ik hou van de kleuren! Haken kan je dus ook, ik doe dat ook graag. En zakjes maken helemaal. Ik heb onlangs mijn haaknaald ook boven gehaald. Er lag nog zo'n project waar ik al lang aan bezig ben stil en nu probeer ik het af en toe weer op te pakken zodat ik ooit tot een eind resultaat kom. Een kussen van granny squares wordt het... Maar ik moet nog heel wat vierkantjes haken. Misschien toon ik de tussenstand wel eens op mijn blog, dat werkt bij mij altijd motiverend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gaat vast veel plezier hebben van deze vrolijke tas die ook nog eens lekker ruim is zo te zien. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuke én handige tas in deze mooie kleurtjes Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige leuke tas met vrolijke kleurtjes.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!