Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 19 april 2023

Voor Sarah

 vorige week vierde
SARAH haar verjaardag
dit kaartje heb ik voor haar gemaakt



opnieuw een gestipt kaartje
in mooie blauwe kleurtjes
ik heb er een easelkaartje van gemaakt


zo past het kaartje in de envelop

vanaf de zijkant
het woord gefeliciteerd en dubbel uitgestansd
en op een schaduw gelijmd,
het werkt als stopper 


de achterkant met onze wens


nog een keertje op de foto

Hopelijk heeft Sarah het kaartje ontvangen
en is ze er blij mee

Liefs en groetjes

Martha





15 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk om de stiptechniek ook op kaarten te doen. Prachtige combinatie van kleuren Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Martha, op donderdag 13 april postte je op je blog ook een stipkaart en ik reageerde daar heel enthousiast op. Misschien heb je het over het hoofd gezien...maar daar vertelde ik dat ik mijn kaart met zeer veel blijschap ontvangen heb.
    Ik vind de kaart Super mooi en dat vond Nomi ook! Je hebt er echt je werk van gemaakt,want ik weet dat stippen tijd vraagt maar ook heel ontspannend is!
    Bedankt nogmaals xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met hele mooie blauw tinten.
    Mooi gedaan Martha.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg, de blauwe tinten.
    Prachtig stipwerk weer.
    Je hebt er al helemaal in thuis hè.
    Leuk!!
    Weer een hobby erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi Martha mooi van kleur

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig stippen kaartje , heel mooi in de kleuren blauw.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi stipwerk in al die blauwtinten, het is een supermooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi in blauw! Je bent lekker bezig geweest met het stippen! Leuk ook om er een easle van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooi kleur papier het stipwerk ziet er super uit een hele mooi kaart! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze spat ook van het scherm, heel mooi werk heb je gedaan op deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze kleurencombinatie is geweldig mooi Martha….deze stippen vervelen nooit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart voor de jarige. Zo mooi gedaan al die stipjes je moet er heel veel geduld voor hebben volgens mij.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit weer een mooie stippenkaart, echt geweldig gedaan en die tinten zijn ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Martha !!!!
    Kleuren ook heel goed bij elkaar !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kleuren een een leuk patroon, ook leuk dat het een easelcard is,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!