Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 15 april 2023

Voor Karin

 vorige week was 
KARIN jarig
dit heb ik voor haar gemaakt


opnieuw gestipt
maar het midden opengelaten
hier de felicitatie geplaatst


het gaat me steeds beter af
alhoewel het nog wel passen en meten
 is hoe de stipjes in en bij elkaar passen
het stippen is zeer relaxing


de binnenkant met onze wens
alles gemat op lila kaartkarton

Karin heeft de kaart ontvangen,
ze is er blij mee

liefs en groetjes


Martha

11 opmerkingen:

  1. Ook weer zó gaaf, je bent een stipSTER!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie vrolijke stippenkaart heb je voor Karin gemaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Martha, je overtreft jezelf en blijft me verbazen met van die prachtstukjes 🤩 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel vrolijke kaart, mooi stipwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha, deze is ook prachtig! Leuk die tekst in het midden. Aldoende kom je dan weer op andere ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gedaan met die stippen!!
    Is weer eens wat anders dan een gewone kaart.
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Door weer een ander patroon en kleurtjes is deze ook bijzonder mooi geworden Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met het mooie stipwerk, leuk de tekst in het midden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een mooi kaartje Martha. Nogmaals dank ervoor. Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooi patroon heb je gestipt Martha en die kleuren zijn ook prachtig tegen de donkere achtergrond. Ik snap wel dat Karin er blij mee was, het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!