Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 28 april 2023

Voor Marjan

 gisteren was  MARJAN jarig
dit heb ik gemaakt


een aquarel met madeliefjes,
madeliefjes zijn de bloempjes van de maand april
ik had nog een plaatje van deze
 lieve bloemetjes in mijn laatje liggen
deze heb ik nagetekend


ingekleurd met inktense kleurpotloden
en bewerkt met een blanke alcoholblender
de tekst is gemaakt met een stempel
en om de rand een kader gedroedeld
de kaart op zwart kaartkarton gemat


de achterkant met onze wens
en nog een madeliefje en  een knopje getekend

Nogmaals van harte gefeliciteerd
Marjan is er blij mee mailde ze


Liefs en groetjes

Martha

13 opmerkingen:

  1. Hele mooie Martha !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend zoals het hart van de madeliefjes straalt, prachtig gewoon 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan jij goed tekenen, prachtig gemaakt!
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij toch bijzonder creatief Martha…deze bloemen heb je weer zo gaaf getekend en gekleurd…geweldige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt, tekentalent! Zo knap gedaan, ook heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij kan echt prachtig tekenen, zo knap vind ik dat.
    Ik vind de blauwe schaduw erg mooi, dat haalt de bloem enorm op.
    Heel leuk ook, zoals jij vaak de achterkant ook mooi maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, wat een prachtige kaart en zo mooi getekend en gekleurd! Dat vind ik zo knap Martha! En Marjan is er natuurlijk heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig, je bent er echt heel goed in.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met de prachtige madeliefjes, echt supermooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent al net zo'n kunstenares als Marjan Martha. Wat een mooie madeliefjes heb je getekend/geschilderd, prachtig. Een kunstwerkje deze felicitatie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker ben ik er heel blij mee, dat wist je al inderdaad. Ik vind het heel mooi gedaan, zowel het tekenen als het kleuren van de bloemen, een kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!