Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 10 juni 2024

Merci doosjes

 dit is een opdracht van iemand
die de wijkverpleging wil bedanken
dit heb ik gemaakt



het basisdoosje gemaakt met kraftkarton
bekleed met Graphic45 dessinpapier
alles be-inkt met Distress inkt
de bloempjes zelfgemaakt
en in de hartjes een glittersteentje
de tekst is van Marianne design




de achterkant
hier een vakje gemaakt
voor een label
het kwastje gemaakt met borduurzijde




als het label eruit is
komt het mooie dp tevoorschijn




ik heb er 5 gemaakt
allemaal van hetzelfde dp
alleen de glittersteentjes zijn verschillend

Inmiddels heb ik de doosjes gegeven
en het is erg in de smaak gevallen

zo leuk om deze bedankjes te maken
benieuwd wat jullie ervan  vinden

Liefs en groetjes


Martha






14 opmerkingen:

  1. dat heb jij weer mooi gemaakt Martha, toppie...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan! Die stans heb ik zelf ook en ook al gebruikt hoor. Het is een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zó leuk om met deze stans bedankjes te maken, de jouwe zijn echt heel mooi geworden, de bloemen zijn top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel je supermooi verjaardagskaart zat vandaag bij de post. Echt heel mooi gemaakt,
      Groetjes,
      Ansx

      Verwijderen
  4. Prachtige bedankjes heb je gemaakt met deze mooie stans Martha....alles past heel mooi bij elkaar....ik vind ze TOP!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie bedankjes Martha. Die worden zeker gewaardeerd.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn hele mooie bedankjes geworden, fijn dat ze het mooi vond. Die gaan hier heel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan! Altijd leuk om te maken én te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Martha. Een zelfgemaakt doosje met iets lekkers erin is altijd leuk als klein presentje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke doosjes. Toevallig had ik ze ook op het blog staan en ook hetzelfde model. Mooi om op de achterkant en label te verwerken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mensen weten jou steeds meer te vinden om iets te maken.
    Mooi hoor, héél mooi.
    Leuk om ze allemaal hetzelfde te maken en toch anders.
    Het model is erg mooi, met die mooie bovenkant.
    En het dp....tja, zoals altijd bij jou prachtig dp!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tuurlijk valt dat in de smaak, het zijn prachtige bedank cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende merci doosjes Martha.
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh is dat doosje een stans, echt handig als je eventjes een serie hier van wil maken.
    Je hebt mooi graphic 45 papier gebruikt zie ik…dat heb ik ook nog best veel liggen maar ik ind het vaak te mooi om te gebruiken, toch maar eens doe haha.
    De bruine bloemen met glinstersteentjes passen hier perfect bij!
    Daar waren ze zeker weten blij mee!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!