Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 19 juni 2024

Voor Loes

 vorige week was Loes jarig
ik heb een leuke kaart gezien bij
 ELLY
zij had deze kaart 
HIER gevonden
dit is wat ik ervan heb gemaakt



het prachtige dp is van Stamperia
de stempel is van ALI
de kaart sluit met een lintje
waar ik kralen heb bevestigd



als je de kaart opent
flappen er 2 kaartjes uit
aan de linkerkant heb ik een vakje gemaakt
voor een wenslabel




als de kaart dicht gaat
vouwen de kaartjes terug




helemaal plat opengevouwen



de achterkant met mijn naambadge



links bovenaan heb ik een hangertje gemaakt
eerst een eyelet in de kaart gemaakt
en een hangertje van mijn
grote voorraad kraaltjes gemaakt
en er een rozenknopje aan bevestigd
op Youtube  zijn vele filmpjes
hoe je zulke hangertjes kunt maken
ze noemen ze ook wel "dangles"


en nog een keertje op de foto

Loes was blij met de kaart
benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs groetjes,

Martha









10 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart en zo'n mooi papier Martha......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en een leuk model met de uitklappende delen in het midden.
    OOk prachtig papier .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje in vintage stijl. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog niet eerder van dangles gehoord! Leuk, weer wat geleerd! Je hebt een geweldige kaart gemaakt voor Loes. Zo veel te zien en te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt Martha! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie, het model en het papier wauw super mooi, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty heb je gemaakt zeg!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Martha! Zoveel te zien, mooie papiertjes.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie en romantische kaart heb je gemaakt, prachtig papier en ook een heel gaaf model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart heb je met dit leuke model gemaakt Martha. Die staat nog op mijn lijstje ;) Mooi dessin-papier en zo gaaf afgewerkt met dat hangertje. Ik neem me ook iedere keer voor om mijn bedeltjes op te maken/ te gebruiken maar dan vergeet ik dat weer. Staat toch wel heel leuk zo.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!