Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 18 oktober 2024

kerst met de gelliplate

 de gelliplate vind ik altijd zo'n fijn medium
om mee te knutselen
zo'n 12 jaar geleden heb ik er zelf eentje gemaakt
en heel veel gebruikt
maar ach hij is er mee gestopt
maakte geen prints meer
dat vind ik heel jammer
dus heb ik van Richard een nieuwe gekregen
en niet zo'n kleintje ook, groter als een A4 zelfs
maar ik heb ook wel wat kleinere hoor 
daar heb ik deze kaartjes mee gemaakt



deze kaart is gemaakt met een ronde gelliplate
de cirkel is gemaakt met Oxide inkt
met Versafine Claire de tak gestempeld
ook het elfje is hier mee afgedrukt
de maan heb ik met een rondje benadrukt
de grillige stipachtige rand is gemaakt
met behulp van een stencil
het elfje en de katjes kregen een glimmertje
gemaakt met een glitterpen
de kaartrand heb ik met oxide inkt gesponsd
alles gemat op een zwarte basiskaart


deze kaart is gemaakt met een ovale mixmediaplate
deze in de breedte gelegd
en met Versafine Claire, Twilight gestempeld
in het midden met een gescheurd randje papier
een sneeuwlandschapje gemaakt met Oxide inkt
en daar wat huisjes op gestempeld
alle gebruikte stempels zijn van Lavinia
achter de ruitjes van de huisjes met gele potlood
wat lichtaccentjes gezet
de bessen hebben een glimmertje gekregen

Zo leuk dit spelen met de gelliplates en inktjes
en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes

Martha


3 opmerkingen:

  1. Wow schitterende kaarten! Ik heb ook zo`n gelliplate maar het lukt mij niet. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn prachtige kaarten Martha, heel sprookjesachtig met die mooie stempels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi geworden, ik ben de laatste weken ook met de gel plate bezig, ik heb een kleintje en een A4, ik vind het superleuk om er mee te werken. Wat doe jij met je printjes? gebruik je ze ergens voor?
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!