Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 10 oktober 2024

kerstdraaikaart

 ben ik weer met een draaikaart
deze keer een kerstversie



het mooi dp komt uit een blok van
de Action,
welke ik van de buurvrouw heb gekregen
deze keer heb ik de tekst zelf geschreven
er staat in totaal
WIJ WENSEN- JULLIE- FIJNE- FEESTDAGEN
het bloemetje is zelfgemaakt van mat zilverkarton
de kaart is daar ook op gemat

Zo weer eentje klaar voor de voorraad!

Liefs en groetjes

Martha

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en een draaikaart is altijd een erg leuk extraatje, gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige draaikaart, het blok is ook heel mooi, ligt hier ook in de kast. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik herken het plaatje heb het blok ook, jij maakte daar weer iets speciaals van, mooi ook het bloemetje van zilverkarton,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!