Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 5 juli 2022

kerststempelkaarten

 weer lekker voor de voorraad bezig geweest
met een leuke techniek
de alcohollifttechniek
dit zijn de kaarten die ik gemaakt heb

deze kaart is van YUPO
dit is een synthetische kaart
dit was de de basis van de kerstkaarten
die ik jullie laat zien
en later verwerkt tot deze kaart
met behulp van een stencil
en met foil

 de binnenkant

deze achtergrond
komt van het bovenstaande YUPO
op dat YUPO heb ik alcohol inkt aangebracht
een streepje alcohol lift inkt erop en uitrollen
en dan een blank velletje glad papier erop
en dan krijg je deze achtergrond
Merry Christmas uit een velletje
dubbelzijdig tape gestansd 
foil op de lijmkant gedaan en aangedrukt
en opgeplakt

deze achtergrond is ook weer met de
 alcohollift techniek gemaakt
met een lijmpen heb ik wat accentjes gezet
en daar met foilflakes overheen gegaan

Ook weer een leuke techniek
vind ik dit!

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha


8 opmerkingen:

  1. Lekker bezig Martha. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt met de verschillende manieren van inkt lifting. De middelste is mijn favoriete :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave en mooie kerstkaarten Martha, lekkerrrrrrrrrrrr bezigggggggggg

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die achtergrondjes! Ik vind de laatste heel mooi met de tekst in het zwart.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten, je bent heerlijk aan het spelen geweest met inkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer hele bijzondere creatieve kaarten maakte je Martha, prachtige kleuren ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaarten in deze leuke techniek,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kerstkaarten Martha!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooi kaartjes Martha.
    Dit lijkt me een leuke techniek.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!