Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 7 juli 2022

kerststempelkaarten

 nog maar een paar kerstkaarten
net als in het vorige bericht


deze achtergrond 
is ook gemaakt met de lifttechniek
de stempel gezet met donkerblauwe inkt
en met een lijmpen wat accentjes gezet
daaroverheen  gilding flakes gedaan


de binnenkant


dit kaartje is ook met de
lifttechniek gemaakt
en ook hier weer foil gebruikt
de randen zijn gesponsd met
distress inkt
de stempel heb ik pas geleden gekocht
zo mooi vind ik deze!


de binnenkant


ook weer een alcohol lift techniek kaartje
nu heb ik lijm door een stencil gesponsd
en daar foil overheen gedaan
de tekst heb ik ook bekleed met foil
de strepen met dubbelzijdig tape gemaakt
 en daaroverheen foil


dit is de binnenkant

Leuk resultaat geeft die lifttechniek
en dat foilen 
Wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha

12 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit Martha. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige en 2 mooie kaarten Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie prachtige kerstkaarten in deze leuke techniek,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer mooie kerstkaarten met inkt en stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaarten zo creatief Martha, je bent een kunstenares! Prachtige kaarten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig Martha, je hebt het gewoon in de vingers, die techniek! Zulke mooie resultaten. EN de stempels van lavinia helpen daar ook aan mee, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De stempels van Lavinia zijn zo mooi, prachtige kaartjes zijn het geworden , mooie techniek gebruikt! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een zeer mooie kaart Martha!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch creatief!!
    Steeds weer sta ik er van te kijken hoe jij je kaarten maakt, steeds probeer je weer wat anders.
    Wat een leuke technieken heb je gebruikt, zo leuk om je foil te gebruiken.
    Ik heb ook van die velletjes, maar gebruik ze bijna niet, ik ga ze nu eens erbij pakken en kijken of dit mij ook lukt.
    Bedankt voor het delen en bedankt voor de duidelijke uitleg erbij.
    En..... bedankt voor steeds weer reacties op mijn berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige achtergronden heb je gemaakt, mooi de zwarte schaduwrandjes op de middelste kaart, krijgt een mysterieus tintje zo, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt hele mooie kerstkaarten gemaakt. Mooie achtergronden heb je ook gemaakt voor de mooie stempels. Heel sfeervol. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn allemaal prachtige kaarten Martha. Zoals Daphne al schrijft, wat ben je toch creatief. Jij hoeft je ook nooit te vervelen denk ik.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!