Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 23 december 2022

kanjerpost

 dit  toverkaartje
is voor een kanjer die
van hondjes houdt

het leuke dp is van craftlab
de tekststans van MD
het hondje is een stempel
wat ik ooit eens op een beurs heb gekocht


bovenaan heb ik een trekker gemaakt
trek je die omhoog dan
krijgt de kaart kleur

Het stempeltje heb ik ingekleurd 
met nieuwe kleurpotloden
welke ik  gekregen heb van Richard


dit zijn zulke fijne kleurpotloden,
mooi zacht en niet kruimelig
op basis van wax


ik heb de doos met 100 stuks gekregen
ben er zo blij mee!
in de doos heb ik kleurenkaarten gemaakt


maar ook een kleurenwaaier
ik vind dat zo prettig 
bij al mijn kleurmediums heb ik 
kleurenkaartjes
en dan kun je altijd de juiste kleuren pakken
Dus ik ben erg verwend!

Benieuwd wat jullie van de toverkaart vinden

liefs en groetjes


Martha


12 opmerkingen:

  1. een mooie kaart Martha
    en wat ben je lekker verwend, ik heb er een paar huidskleuren van en heb ze ook veel gebruikt, maar gebruik nu alleen prisma color

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo joh, jij bent even verwend. En ook zo'n lief briefje erbij. ♥️
    Kaartje is leuk, ik heb het al eens eerder bij jou gezien toch?
    Hele fijne dagen en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie doos met kleuren Martha bofvip :) Je kaart is tof de stempel vind ik enig, Fijne dagen liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh... wat een schat is het toch die Richard en zo'n romanticus! Schitterende doos! Daar ga je heel veel plezier van hebben.
    En je kaart is weer zo leuk. Lang geleden dat ik zo'n kaartje heb gemaakt en het is zo gaaf! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje voor een kanjer , denk dat de kanjer hem de kaart veel keren gaat pakken en dan aan het lipje omhoog trekt en zich afvraagt hoe kan dit.
    Wat een prachtige set met potloden .
    gezellige kerstdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi toverkaartje heb je gemaakt Martha....en wat een verwennerij door die Richard van je!
    Bedankt voor jullie mooi kerstkaartje dat wij deze week in de bus vonden!
    Groetjes en fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie toverkaart heb je gemaakt met het leuke hondje en wat een super cadeau heb je gehad van Richard.
    Wens jullie fijne kerstdagen,
    groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart en wow wat een prachtig kado kreeg je.
    Past precies bij je, en super die kleurenwaaier. Wij gaan nog veel kleurwerk zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je toverkaartje is fantastisch mooi Martha!
    Elke man moest toch een beetje van Richard hebben, we zijn allemaal een beetje jaloers op jou, zeker op dat lieve briefje 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een luxe kleur doos en tof gedaan je kleurenwaaier. Super mooi kaartje heb je gemaakt. Fijne jaarwisseling, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke verrassende kanjerkaart. Wat ben je heerlijk verwend met je kleurpotloden en mooi hoe je je kleurkaartjes heb gemaakt. Dank je wel voor je mooie kaart. Fijne jaarwisseling.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja, zo'n kaart maakte ik ooit ook, geeft zo'n leuk effect dat ik zelf bijna verrast was destijds, hihi.
    Leuk, met dit hondje in de spotlight.
    Wauw, wat een mooi kado kreeg jij met Kerst.
    Lief hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!