Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 30 december 2022

Voor Martine

 afgelopen dinsdag ben ik weer
een dagje met het OV naar
Utrecht gereisd
bij het CS heeft Martine me
opgepikt en heb een gezellige dag gehad
natuurlijk heb ik weer wat gemaakt

het potje heb ik omgehaakt
met grof garen
het plantje staat op hydrokorreltjes

het is een mini vetplantje


het leren labeltje heb ik ooit in China besteld
vastgezet met splitpennetjes

Voor Lewis en Fem 
heb ik sleutelhangers met hun naam
erop gemaakt,
helaas vergeten op de foto te zetten

Het was een leuke dag

Liefs en groetjes


Martha

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat gehaakte potje. Lijkt me niet makkelijk om dat passend te maken rond een bestaand bloempotje.
    Leuk zo'n dagje uit. Alleen hier bij ons gaat dat niet met de trein, eerst een half uur met de bus naar het station in Goes.
    Fijne jaarwisseling en een goed en gezond Nieuwjaar.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf ziet er heel mooi uit Martha

    gr karin en een fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kunt toch echt alles maken Martha, wat een gaaf potje….had je geen kapotte vingers van het stugge materiaal?
    Heerlijk dagje heb je gehad, fijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww wat ziet dat er gaaf uit zeg, een heel mooi kadootje zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat prachtig omgehaakt. En dat labeltje geeft het iets heel chiques, vind ik. Misschien kun je nog vragen of ze er een foto van maken, van die sleutelhangers..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit vind ik echt een hele stoere pot zo,ik hou ervan heel mooi gemaakt.
    Jammer van de sleutelhangers was er wel benieuwd naar...spaar ze nl zelf hihi
    Fijne jaarwisseling, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat is dit gaaf Martha super stoer deze pot, Fijne jaarwisseling. Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je mooi gehaakt Martha. Jij bent ook van alle markten thuis. Mooi garen met een beetje stoere uitstraling vind ik.
    Leuk om zo samen een gezellige dag te hebben.
    Fijne jaarwisseling en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoer potje is het zo, heel leuk gedaan, gezellige jaarwisseling toegewenst, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!