Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 16 december 2022

kerstbal met wens

 aanstaande zaterdag kun je bij ons in de 
Protestante kerk een kerstbal met wens
op gaan hangen in een kerstboom
dit heb ik gemaakt

2 leuke plaatjes uitgezocht
deze op een kartonnetje geplakt
daaromheen een krans geplakt
en wat kleine kerstroosjes gemaakt
de bal gevuld met glittersneeuw

dit is de achterkant

een strik gemaakt van
lint en tule en wat bloemetjes
dit met een zilvertouw bevestigd
zo kan de bal in boom worden gehangen


de  wens op een rond label geschreven

ik vind het een leuk initiatief
wat vinden jullie van de kerstbal?

liefs en groetjes

Martha




17 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een mooi initiatief en jouw bal gaat de show stelen denk ik!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi gebaar Martha....je hebt er iets heel leuks van gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Martha.
    Deze kerstbal gaat zeker veel aandacht trekken.
    Bedankt voor het leuke kerstkaartje dat ik gisteren van jullie heb mogen ontvangen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt en prachtige wens , kunnen heel veel mensen wel gebruiken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige bal Martha, gaaf

    en dank je wel voor de mooie kerstkaart kwam vandaag binnen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze kerstwens. Prachtig gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het idee is heel leuk! En dit zal zeker heel mooi staan in de boom! Ik kreeg een soortgelijke bal met een paar warme sokken erin! Alle collega's kregen dat als kerstattentie. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem erg mooi, en wat een leuk initiatief is dit.
    Je schrijft ook heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Martha wat ben je toch veelzijdig. Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie wenskerstbal heb je er van gemaakt, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jouw bal wordt vast één van de pronkstukjes van de kerstboom (hoewel het daar natuurlijk niet om te doen is, maar ik denk het stiekum wel haha), wat mooi gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw bal ziet er prachtig uit, wat een leuk idee, lijkt me mooi zo'n vollr boom met kerstwensen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou nou, als iedereen zijn mooie Kerstbal heeft gemaakt zal het een prachtige boom zijn.
    Nou dat je er zoveel werk van gemaakt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je er een mooie bal van gemaakt Martha, heel feestelijk en een mooie wens erin. Leuk initiatief zo'n wensboom.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog bedankt voor je mooie kerstkaart Martha.
    🙋🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fantastisch mooie kerstbal maakte je Martha, die zak veel bekeken worden!
    Je schreef een mooie persoonlijke tekst in jouw prachtige handschrift!
    Ik wil je hier ook bedanken voor je hele mooie kerstkaart Martha, prachtig om hem in het echt te zien…hij is lang onderweg geweest want kwam een paar keer voorbij in de postapp….xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!