Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 20 februari 2023

voor Marja

 vandaag is Marja jarig,
nogmaals hartelijk gefeliciteerd, Marja
en een hele fijne dag met elkaar!
dit kaartje heb ik gemaakt


een paar weken terug
was ik even bij Noorenzo
daar hadden ze een Demo dag
en je kreeg bij het afrekenen een
mal van Studio Light,
met deze gekregen mal
heb ik dit kaartje gemaakt


het dp is Engels
en oogt wat klassiek
de bloempjes heb ik met
verschillende stansjes gemaakt
en bewerkt met een glitterpen
aan de achterkant een vakje gemaakt
war het wenslabeltje in past
de label is gemaakt met 
een  stans van de Action


aan de achterkant een staandertje gemaakt
zodat de kaart kan blijven staan
op de zijflapjes heb ik
 dp geplakt wat bewerkt
is met een embossingfolder


hier kun je het glimmertje
op de bloempjes goed zien
het uitgesneden filigraan vind ik erg mooi
ben blij met deze stans

Hopelijk heeft Marja de kaart ontvangen

Liefs en groetjes
Martha

14 opmerkingen:

  1. Vast dubbel genieten zo'n demodag plus presentje toe, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart, knap gedaan voor de jarige. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke creatie !!!
    Mooi de achterkant !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou een of de kaart ontvangen is, ik heb hem vanmiddag in het echt bewonderd.
    Hele mooie sierlijke kaart vind ik.
    De filigraan (heet dat zo, wat een chique woord is dat) zit heel mooi geplakt op de kaart, je ziet nergens geen lijn restjes, we vroegen ons al af hoe je dat gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtig kaartje heb je gemaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart is het! Wat leuk dat je bij het afrekenen deze stans kreeg. En meteen een geweldige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En of hij is ontvangen en hij staat op de kast te pronken, zo makkelijk met dat standaardtje aan de achterkant. Prachtige kaart Martha, dank je wel.
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, en gaaf dat je deze mal ook kreeg, zijn mooie kado's.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stans heb je gekregen, je kaart is echt prachtig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je voor Marja gemaakt Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel aparte chique stijl en ziet er prachtig uit.
    Mooi gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie mal, prachtig kaartje heb je ermee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterend kaart voor de jarige job, een sjiek geheel zo xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!