Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 22 februari 2023

Voor Martine

gisteren was mijn jongste dochter
Martine jarig, 35 alweer
dit heb ik gemaakt


ik heb een klein houten doosje opgepimpt


eerst zwart geverfd
daarna bewerkt met verschillende 
kleurtjes waxen
de versierseltjes zijn 
metalen bloempjes en een randje kant
dit alles ook bewerkt met wax


de binnenkant met het cadeau
zij heeft mijn gouden zegelring gekregen
die ik vroeger van mijn vader heb gekregen
Martine was blij met de ring en het doosje

Liefs en groetjes

Martha

9 opmerkingen:

  1. super gaaf gedaan Martha ziet er mooi uit

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jongste dochter , een prachtig doosje heb je gemaakt .
    Denk dat de zegelring met liefde in dit doosje bewaard blijft.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, wat een bijzonder mooi cadeau in een schitterende verpakking 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!
    Hoeveel liefde heb je hier wel niet in gestopt.
    Wat ontzettend mooi gemaakt weer.
    En het kado...... wauw, héél mooi om dit door te geven aan je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter Martha, je hebt goed uitgepakt…zowel met het prachtige doosje als met het mooie cadeau,heel bijzonder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst gefeliciteerd met je dochter, en wat een prachtige kado heeft ze gehad en in een mooi gepimpt doosje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, dit doosje en wat een mooi gebaar de ring door te geven.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee, echt weer zo mooi deze bijzondere creatie.Je hebt de ring doorgegeven, zo blijft die in de familie, fijn idee lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je het doosje mooi gepimpt en wat lief om haar je gouden ring te geven,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!