Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 10 februari 2023

Voor Petra

 vandaag viert
PETRA haar verjaardag
deze kaart heb ik gemaakt

een uitvergroot blauw druifje
op een achtergrondje van de gelliplate

gemaakt met mijn 
aquarelverf van Winsor & Newton

met potlood nagetekend
gemat op dp van MD
en blauw kaartkarton

de binnenkant met wens

langs de rand een droedel lijntje gemaakt
de tekst is een stempel
de randen aangezet met blauwe distress inkt

Petra een hele fijne verjaardag,
hopelijk heb je de kaart ontvangen

Liefs en groetjes

Martha

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi die bloem. Het geeft een echt voorjaarsgevoel zo'n blauw druifje.
    Prachtig kaartje.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi weer Martha, ik ben dol op blauwe druifjes (ook de witte zijn trouwens mooi). Als me van dichtbij kijkt zijn het allemaal kleine klokjes. Ik zou willen dat ik ook zo mooi kon tekenen/schilderen. Een hele mooie frisse kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze mooie bloem ook weer levensecht getekend en geschilderd Martha, supermooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtige blauwe druif heb je getekend, levens echt Martha. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superknap nagetekend! En dit gaat Petra vast helemaal geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt weer een hele mooie Martha kaart weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart met het blauwe druifje, de kleuren zijn ook zó mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit geeft een mooie effect zeg, zo'n mooie tekening op deze achtergrond.
    Heel gaaf kaartje, je kan zien dat je er plezier in hebt gehad om het te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig dit blauwe druifje, je krijgt meteen een voorjaars gevoel. Dus...een mooie kaart, je zult hem maar in de bus krijgen 👍
    Liefs en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Martha heel erg bedankt voor je mooie kaart, je foto doet hem eigenlijk geen recht, want in het echt is hij gewoon schitterend, dank je wel, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor Petra!
    Mooi met het blauwe druifje erop.
    Je maakt kleine kuntswerkjes:)
    liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful card, Martha! I Love it! So beautifully colored

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Martha. Ik vind jouw doodle lijntjes zo knap. Ik gebruik meestal een stempel daarvoor. Ik heb blauwe druifjes in een pot staan. Nog even en ze bloeien net zo mooi als die van jou op je kaart.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Martha, daar zal de jarige wel blij mee zijn.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!