Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 2 maart 2023

Voor Betty

 Volgende week verjaart Betty,
zij kijkt niet op mijn blog,
vandaar dat ik het kaartje nu al plaats


ik kwam dit kaartje op Youtube tegen
het dp is van Maya Design

de kaart gemat op donkerrood
en wit kaartkarton
de teksten en hoekjes
 gesneden uit dat donkerrode karton
een paar bloempjes maken het af


op de achterkant een vakje
met label voor de wens

leuk modelletje nietwaar?!

liefs en groetjes

Martha

11 opmerkingen:

  1. Dit is zeker een leuk modelletje, en mooi gemaakt. Handig dat ze niet op je blog kijkt, kunnen wij alwel meegenieten ervan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je weer prachtig gemaakt Martha.
    Leuk modelletje en mooi DP.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De combinatie van papier en model super Martha, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk modelletje en de hoekjes op de vierkantjes vind ik heel mooi.
    Dat maakt het sierlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart in prachtige kleuren met eveneens prachtig papier. Leuk model ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een heel leuk model en prachtig papier….Betty zal blij verrast zijn Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een heel leuk model en je kunt er veel papier op kwijt! Ik heb er ook al een paar gemaakt en niet ingewikkeld en toch superleuk! jouw kaart is ook top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf Martha, mooi model en dito eindproduct!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Speciale modellen is jou wel toevertrouwd. Leuk gemaakt. Bedankt voor je trouwe berichten steeds, ook al kom ik niet zo vaak langs bij jou als ik zou willen. Een dag is gewoon te kort🥴 Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie gedaan. Ik ken het model, leuk om te doen hè.
    Fijn week end verder en liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!