Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 13 maart 2023

Voor Cornelia

 vandaag is Cornelia jarig
zij houdt van Narcissen
en laat de Narcis nou ook de
bloem van maart zijn...

ik heb de bloemen eerst getekend
met aquarelpotlood op aquarelpapier
daarna met inktense potloden ingekleurd
het blenden heb ik met een alcoholmarker gedaan

de achtergrond met behulp van een stencil
en distressinkt gemaakt


de kaart is best groot geworden
15x21 cm


op de achterkant een staandertje gemaakt
en onze wens


langs de rand een kader gedroedeld
de tekst is zelf geschreven
en alles gemat op zwart kaartkarton

ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben
met het resultaat,
want ik heb altijd veel moeite met het tekenen 
en schilderen van Narcissen,
ben dan ook wel benieuwd wat jullie ervan vinden

liefs en groetjes,

Martha







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!