Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 24 december 2019

Bedankt

Richard is altijd heel tevreden met zijn rooster,
een goede reden om de planners eens te verwennen
Dit heb ik gemaakt


een doosje met een Gnoompje erop
ingekleurd met kleurpotloden,
naam heb ik zelf geschreven


de achterkant met leuke tekst
en bedanklabeltje


voor de mannelijke planner,
DP is van de blauwe actiewinkel


de achterkant


het doosje sluit met een touwtje


aan de achterkant gestrikt


nog even saampjes


zij aanzicht
in de doosjes zitten chocolaatjes

De planners waren er blij mee!

Liefs en groetjes
Martha!

9 opmerkingen:

  1. Super leuke doosjes Martha, je hebt ze ook zo mooi afgewerkt. Die stempels van de kabouters heb ik ook, zo leuk zijn ze hè. Fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee Martha, en zo mooi afgewerkt!!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iets krijgen is altijd leuk . Denk dat ze het ook wel waarderen ,leuk idee . Fijne en gezellige dagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je mooie cadeautjes gemaakt voor de planners, leuk met de gnomes
    Fijne kerstdagen
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is nog eens aardig zeg! Krijg ik nou nooit als planner, terwijl iedereen hier zegt heel tevreden te zijn...moet ik ze jouw blog laten lezen, hahhahaha.
    Je attenties zijn super leuk en lekker! Heel fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zijn ze leuk!! Die planners boffen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er super leuk uit met die gnooooooooompjes Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat attent zeg dat zullen ze inderdaad gewaardeerd hebben! Plannen is een moeilijke taak dus fijn dat het voor Richard goed gaat. Je creaties zijn erg leuk Martha. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!