Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 15 december 2019

Noah's feest...

Vandaag viert Noah zijn verjaardag,
wij zijn vanmorgen geweest,


Sarina heeft samen met de jongens
deze taart gemaakt,
en het smaakte supergoed!!!!


Noah en Xavi waren  mooi 
in stijl aangekleed,
kompleet met vlinderstrik 
(wat is die taart hoog he?!)

Noah heeft technisch lego
en nog wat geld van ons gekregen


ik heb deze Gnoome familie gemaakt
voor onder de kerstboom


deze voor Sarina


deze voor Wesley


deze voor Noah


deze voor Xavi


dit is de achterkant

Ze zijn gemaakt van 1 witte sneakersok,
gevuld met ongeveer 1 kilo rijst,
de muts en jasje zijn halve fluffy sokken
alles met hete lijm aan elkaar gemaakt
het neusje is gemaakt met een
 elastiekje en touwtje,
ingekleurd met krijt
het mutsje opgevuld met vulwol
een touwtje met belletje maakt het af...

Ze waren er erg blij mee!

Wat vinden jullie van de Gnoomes?

Liefs en groetjes
Martha!


11 opmerkingen:

  1. super gave HOGE taart Martha en wat zijn die gnomen geweldig.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een grote taart lijkt mij dat hij heel erg lekker was. En wat een leuke gnoomes heb je gemaakt Martha ziet er heel mooi uit. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die taart lijkt me zoooooo lekker! Dat was ie vast ook. En die gnomes zijn prachtig!!
    Wat zijn je kleinzoons er super uit met hun vlinderstrik. Dat worden echte hartenbrekers ;-)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Noah! wat een hoge taart zeg, daar heb je maar een klein stukje van nodig...
    En die gnomen...vorig jaar heb ik de attributen allemaal gekocht en ik ben er gewoon nog steeds iet aan toe gekomen. Ik vind ze werkelijk geweldig!!! Net als je kerstkaartje trouwens, prachtig! Dank je wel...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige, hoge taart, ziet er geweldig uit, net als je kleinzoons. De gnomes zijn ook superleuk, wat gaat er veel rijst in,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo die taart ziet er toppie uit zeg,wat knap gemaakt en hij ziet er erg lekker uit mmmm.
    Goh Martha wat heb jij die gnomen ontzettend mooi gemaakt, ongelooflijk jij bent toch van vele markten thuis! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestelijke dag Martha. De taart is prachtig en zal ongetwijfeld goed gesmaakt hebben. Ik vind je gnomes geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een hoge taart Martha. Dat ziet er feestelijk uit. Je gnome-familie is echt heel leuk. Gezellig, mooi gemaakt.
    Dank je wel voor je mooie kerstkaart. Ook die was mooi gemaakt 👍😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooohhh wat een geweldige taart Martha...Ik zie je kleinzoon er heel verleidelijk naar kijken
    en wooow wat een super schattige gnoompjes
    heb je gemaakt...heel leuk zijn ze...bedankt voor de duidelijke uitleg
    En dan ook nog heel erg bedankt voor de prachtige kerstkaart die ik van jullie heb gekregen..en zeker die lieve wensen erin geven een heel warm gevoel...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een taart zo hoog hihi , de kinderen zien er geweldig uit wat een schatjes.De gnomes familie is prachtig gedaan Martha!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind die gnoomes zooooooo leuk!!
    Heb je ook een stappen plan foto?
    Of een linkje?
    Ik lees he berichtje en ben halverwege de draad kwijt..... hihi.
    Ze zijn echt schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!