Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 23 december 2019

werkwijze Gnoome

Ik kreeg  een vraag
hoe ik de Gnoomes maak


daarom heb ik een werkwijzer gemaakt
middels een filmpje


Veel kijkplezier!

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt


deze Gnoome
is voor Richards moeder


en dit lieverdje is voor  Richard 
(deze Gnoome speelde de hoofdrol in het filmpje)

Hopelijk hebben jullie iets aan deze uitleg,
is dit niet het geval hoor ik het graag!

Liefs en groetjes

Martha!

10 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk Martha ! Heel tof filmpje ook !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super cute en wat heb je een énig filmpje gemaakt..ik dacht Martha is een naaiwonder maar er is géén naald en draad aan te pas gekomen 😉, héél gaaf!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gaaaaaaaaf Martha ik kijk het filmpje een keer op mijn gemak.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het filmpje bekeken, heel leuk, wat een goede uitleg. Alle materialen zijn wel te koop, alleen dat baard materiaal, zou ik naar op zoek moeten, ze zijn echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi Ans
      Bij de blauwe actiewinkel heb ik het gekocht,
      Liefs Martha

      Verwijderen
  5. Het filmpje heb ik half gekeken, hartstikke duidelijk. Ik zou er best nog eens eentje willen maken, dan ga ik zeker jouw beschrijving gebruiken, dank je wel! Deze zijn ook super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O,ooo Martha geweldig en een heel duidelijk filmpje!! Gezegende kerstdagen gewenst.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn zo scheetig! Dank je wel voor het filmpje, die is heel duideijk en legt het heel goed uit.
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De gnooms zijn erg leuk Martha.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!