Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 29 december 2019

Trots op jou

mijn collega Hanneke is geslaagd
voor een psychogeriatische cursus.
Goede reden om iets te maken nietwaar?!


ik heb opnieuw een chocodoosje gemaakt
het  vogeltje ingekleurd met potloden
het hoedje en diploma heb ik ingekleurd
uitgeknipt en opgeplakt
wiebeloogjes horen erbij....


hier zie je goed dat het diploma 
tussen de vleugel is verlijmd
en wat chocolaatjes om het te vieren


de tekst heb ik handgeschreven,
Hanneke en ik werken vaak samen in de avond
we kunnen het goed vinden met elkaar 
en zij zegt vaak tegen mij dat ze trots is op mij
nu kan ik het met recht tegen haar zeggen!

Ze was blij met het doosje
en ze kon niet geloven dat ik het vogeltje 
zelf heb ingekleurd,
 zij dacht dat het een plaatjes was...
daar ben ik dan weer trots mee...

liefs en groetjes
Martha!



11 opmerkingen:

  1. Wat een énige verwencreatie met die leuke vogel met zijn oogjes én diploma onder de vleugel, dáár mag je écht trots op zijn Martha.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je collega boft maar! Wat een superlief en mooi gebaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief van je deze attentie voor je geslaagde collega Martha
    Het stempetje prachtig ingekleurd...fijn dat jullie het samen zo goed kunnen vinden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk! Elkaar complimenten geven op het werk is zo belangrijk! EN dan heb je ook nog een heel leuk felicitatiedoosje gemaakt met lekkers. Echt leuk en die vogel heb je ook mooi gekleurd, geen speld tussen te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Martha! Wat een super leuk doosje, en waar men ook is, op het werk thuis enz. een compliment geven is zo veel meer dan alleen zeggen ik ben trots op je.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke cadeauverpakking heb je weer gemaakt Martha, ziet er prachtig uit. Je kunt zien dat je er aandacht aan besteed hebt. Het vogeltjes is inderdaad erg mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!
    Ik wil je nog bedanken voor je mooie kerstkaart. Schilderde je de vogel zelf? Heel mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige cadeau verpakking heb je gemaakt met de leuke vogel en supermooi ingekleurd
    Fijne jaarwisseling
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gedaan, een onwijs leuk cadeautje! Fijn om zo goed met je collega overweg te kunnen!
    Alvast een gezellig uiteinde gewenst en alle goeds voor 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat je zo’n leuk contact hebt met je collega, dat moet je koesteren. Ik snap dat ze je creatie prachtig vind, die is dan ook erg mooi...leuk hoe je de accenten er later hebt opgeplakt en inderdaad is het grappige vogeltje mooi ingekleurd. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi, I really enjoyed reading your post, and hope to read more. thank you so much for sharing this informative blog.
    បាការ៉ាត់

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!