Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 11 augustus 2022

mooie momenten boekje

 op mijn verjaardag heb ik 
een mooi notitieboek met omslag
gekregen van Martine,
mijn jongste dochter
ik had gelijk een idee hoe ik het 
boekje ga gebruiken

dit  is de omslag
er zit een bandje aan
die kun je eromheen wikkelen
om te sluiten

in de verpakking
zat een kaartje met tekst
ik heb er wat tekst bij geschreven

het notitieboekje past
onder de elastiek
op de voorkant een banner geplakt
die bij de verpakking zat

de eerste pagina's
met uitleg
de bloem getekend en ingekleurd
met ecoline brushmarkers
de tekst  geschreven met zwarte fineliners
het kader ook uit de losse pols getekend

de volgende pagina's
zijn in de maandstijl
de achtergrond bewerkt
met een stencil en Distress inkt
ook hier de bloem en het graan 
zelf getekend
ingekleurd met gelpennen

Zoals jullie zien kom ik
de warme dagen wel door,
ik heb nog veel leuke en mooie 
dingen te verwerken in dit boekje

Liefs en groetjes

Martha

7 opmerkingen:

  1. Echt een kado waar aan jou wel besteedt is.
    Jij weet meteen wat voor leuks je hiermee gaat maken.
    De eerste pagina's zien er meteen al veelbelovend uit vind ik.
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een kado voor jouw Martha en weer mooie bewerkt, daar zien we weer vele dingen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk boekje heb je gemaakt.
    Wij zijn vandaag gaan fietsen, een tochtje georganiseerd door de ouderenbond. Om de 10 km een stop om iets te drinken of eten. Was goed te doen ondanks het warme weer.
    Groetjes en hou het koel
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi boekje en wat een leuk idee om er speciale dingen in te zetten.
    Je gestempelde kerstkaarten zijn heel erg mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi notitieboek kreeg je. EN wat een mooie bestemming heb je er voor gevonden. Lekker dat je met dat warme weer wat te doen hebt waar je niet warmer van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooi boekje gekregen en leuk dat je meteen wist, waarvoor je het wil gebruiken, wordt vast weer mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Martha, ik heb mijn blogverjaardagskalender niet meer bekeken en dus ook helemaal je verjaardag vergeten! Dus alsnog een late gelukkige verjaardag! Door de vakantiedrukte is er ook geen kaart voor jou, maar je kreeg er onlangs eentje ' zomaar' dus je vergeeft het me vast wel 😉
    Verder ben ik natuurlijk grote fan van dit boekje en is de start al ineens super tof.
    Mijn soort gelijke boekjes liggen even stil, maar ik hou er van,dus bij meer tijd pak ik ze wel weer boven. Je maakte me in ieder geval er weer enthousiast voor! Veel plezier nog xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!