Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 21 augustus 2022

Voor Angelique

 vandaag viert
ANGELIQUE
 haar verjaardag
dit heb ik voor haar gemaakt

een zigzagvouwkaart met 
verborgen labeltjes
in een vintagestijl

zo ziet de kaart er opengevouwen uit
op elk vlakje een tekst gestempeld
omlijst door romantische kadertjes

op het eerste vlakje een toefje
 zelfgemaakte bloemetjes geplaatst
alle vlakken zijn be-inkt met Distress inkt

in bepaalde vlakjes heb ik pockets
gemaakt voor tekstlabels

dit is de achterkant
met mijn naambadge

de kaart is gemaakt met het mooie dp van Stamperia
ik heb verschillende teksten uit het dp geknipt
en her en der op de kaart geplakt
hier goed te zien

nog een keer op de foto
ik ben tevreden met het resultaat

Een hele fijne dag Angelique!
Hopelijk heb je de kaart ontvangen,
ik was een beetje laat met opsturen
door de warmte lijk ik wat vertraagd te zijn,
alhoewel ik toch wel elke dag aan het knutselen ben...

Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie
van dit kaartje vinden!

Liefs en groetjes

Martha

13 opmerkingen:

  1. Wat maakte je weer een bijzonder mooie creatie door de jarige job Martha! De bloemetjes zijn ook erg lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw toffe creatie Martha, prachtig papier en hele leuke bloemetjes. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart voor Angelique. Dat wordt een hele uitstalling met kaartjes bij haar thuis 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een schitterende verjaardagskaart voor Angelique, ze zal er zeker mee in haar sas zijn, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is helemaal mooi. Wat een uitgebreide kaart is het geworden. En mocht hij te laat komen, dan is het vast niet erg, met zo'n schitterende kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt voor Angelique.
    Zal ze wel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart heb je gemaakt Martha, super

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart heb je gemaakt, leuk de vintage uitstraling en wat een leuk model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je mag zeker blij zijn met het resultaat, het is een schittereden kaart, Martha! Heel veel op te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart heb je voor Angélique gemaakt Martha. Mooi dessin-papier, leuk model en ik vind verborgen labels ook altijd leuk. Mooi die roosjes erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige vintage zigzag kaart voor de jarige! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!