Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 31 augustus 2022

Bedankt!

 ik heb een mapje gemaakt
in opdracht voor iemand
heel leuk om te doen

ik heb alles zelf uitgedacht
de basis is van stevig kraftkarton
het dessinpapier is van Stamperia
alles is bewerkt met Distress inkt
om de voorkant heb ik een band geplakt
dat sluit met een magneetje

de binnenkant
op de linkerpagina
een soort envelopmapje
gemaakt met een stans van SL
een paar kaartjes waar de wens op
kan worden geschreven

op de rechterpagina
heb ik een kalender gemaakt
voor het volgende jaar
de kalender zit los in een vakje
zodat na 2023 er een
notitieboekje o.i.d.
ingestoken kan worden
ook het potloodhoudertje 
zit hier aan vast
de cijfers heb ik bewerkt met 
glossy accents

dit is het kalendertje
de pagina's allemaal bewerkt met stempels
en wat lijntjes gedroedeld

de achterkant
onder het bandje heb ik
een sierrandje gelijmd
en ook op de hoeken zitten
diverse ornamentjes

vanaf de zijkant

en nog een keertje 
de voorkant

De opdrachtgever was er tevreden mee
en de ontvanger superblij
Ik vond het echt een leuke opdracht
en ben ook zeer tevreden met dit resultaat!


Liefs en groetjes

Martha


12 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gave creatie, leuk papier en alle kleine details, super mooi Martha! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige creatie! Daar ben je vast een flinke tijd mee bezig geweest, wel heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap!!
    Wat heb je er een werk van gemaakt zeg, héél erg mooi.
    Leuk ook dat het kalendertje tzt vervangen kan worden, handig.
    Natuurlijk was de ontvanger hier super blij mee, zou ik ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie! Daar ben je vast lang zoet mee geweest.
    Snap het dat de ontvanger blij ermee was, zou ik ook zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw proficiat Martha dit heb je heel mooi gemaakt. Vast veel werk aan gehad, maar het resultaat is prachtig. Best te begrijpen dat iedereen hierover tevreden was.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kalendermapje heb je gemaakt met heel mooi papier en een leuke binnenkant.
    Natuurlijk was de ontvanger heel blij, zou ik ook zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt met mooi papier. Leuk om zo'n zelfgemaakt presentje te krijgen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig gemaakt Martha dat kan jij wel hé superrrrrrrr

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat gaaf Martha!. Leuk dat je zo'n opdracht kreeg en natuurlijk was de opdrachtgever tevreden en de ontvanger er super blij mee. Kan niet anders. zo mooi met al de details!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dit ziet er toch helemaal geweldig uit Martha, wat een schitterende creatie met zoveel mooie details xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is ook een prachtig geheel geworden Martha. Wat knap dat je dat allemaal zo uitdenkt. Mooi dessin-papier en leuke details heb je gecombineerd. Ik snap wel dat dit goed ontvangen werd en je mag met recht tevreden zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend werkje, het zal je tijd gekost hebben, maar ook heerlijk om te maken, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!