Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 24 augustus 2022

Voor Nick

 vandaag viert 
DE MAN VAN ANGELIQUE
Nick, zijn verjaardag
op speciaal verzoek van Angelique
dit kaartje gemaakt

ook voor hem een zigzagvouwkaartje
met label gemaakt

alleen de uitvoering is wat stoerder
maar de vintagestijl heb ik gehandhaafd
bij deze kaart zit het label in het voorste vlakje

hier zie je wat er op de labels staat
ook bij dit kaartje heb ik alle vlakken  met
Distress inkt bewerkt
het mooie dp is van Ciao Bella
en uit een blokje van de Action
de tandwieltjes heb ik uitgestansd
net als de tekst en cijfers

de achterkant
met mijn naambadge

nog even op de foto
samen met de kaart van Angelique

Nick, een hele fijne dag toegewenst!

ik ben tevreden met beide kaarten
echt leuk om zoiets te
bedenken en uit te werken

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes


Martha


18 opmerkingen:

  1. Leuk om een kaart te maken in dezelfde trant als die voor Angelique. Heel mooi,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om een stoere versie te maken voor Nick, echt heel mooi gedaan en een superleuk model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan zien dat je in het maken van de kaart heel veel plezier hebt gehad.
    Begrijp ik nou dat je het allemaal zelf verzonnen hebt?
    Wat en leuk model en helemaal leuk omdat er hier en daar wat leuke verstop plekjes in de kaart zitten, waar dan weer een leuk labeltje in zit.
    Ik heb de oproep gemist, maar om eerlijk te zijn...... heb ik de verjaardag van Angélique zelf ook gemist, ze staat niet op mijn kalender.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou deze stoere mannenuitvoering is ook erg gaaf, je zult maar zo’n mooie kaart ontvangen als Abraham zijnde…..
    Erg leuk dat ze samen dezelfde hadden maar toch verschillend….knap werk Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo cool en stoer door het model, het dp, de tandwieltjes... ik denk dat de man van Angélique blij verrast was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaart voor Nick een mooie tegenhanger van de kaart voor Angelique. Knap gemaakt Martha!!. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe verjaardagskaart voor Nick, lekker passend bij die van Angélique!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig dit modelletje, heb je dat zo zelf verzonnen? Echt heel mooi in de vrouwen versie maar zeker ook in de mannen versie, ze zijn beiden fantastisch!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel tof! Mooi gemaakt met heel veel zorg en liefde. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O ja, Martha, het tegeltje waar je over sprak is eigenlijk gewoon een papiertje uit een boekje met quotes. Ik maakte het dus niet zelf, maar de tekst, de kleuren, de stijl past wel gelet ik het geheel. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een geweldige kaart voor Nick, heel gaaf gedaan en lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Martha,
    Wat heb je gave kaartjes gemaakt.....schitterend!
    Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog...er zijn heel wat traantjes gevloeid bij het afscheid terug naar Australie!
    Lieve groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Ik heb die voor Angelique ook nog even bewonderd. Ze passen zo mooi bij elkaar!
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige serie kaarten, heel mooie papiertjes heb je gebruikt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi deze stoere versie van de zigzag kaart Martha. Leuk dat ze hetzelfde model kregen .
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige stoere en mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!