Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 22 januari 2023

kerst roodborstje

 nog steeds staat mijn aquarelverf
op mijn tafel
en ben ik lekker aan het tekenen
en schilderen
opnieuw een kerstkaart gemaakt


ik houd van roodborstjes
dus er eentje getekend
hij is wel een beetje groot uitgevallen
maar goed we doen het er maar mee


de elzen propjes heb ik nagetekend
van een elzenboom 
de twijgjes zijn uitgebloeide 
bloemen van de vlinderstruik
de randen bewerkt met Distress inkt

Ik ben tevreden met dit resultaat,
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes
Martha

8 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, goed gelukt met het aquarel, de dennenappel uit de vorige post is ook al zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor Martha, een hele mooie kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig getekend en geschilderd Martha, toppie

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met het prachtige roodborstje en ja, ik gebruik fotopapier van Action om afbeeldingen te printen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor…Martha tekent “gewoon” een roodborstje uit de vrije hand….helemaal geweldig gedaan en de mooie elzenpropjes erbij….geweldig kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi getekend en ingekleurd Martha.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!