Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 14 januari 2023

kerstbal aquarel

 de afgelopen tijd
heb ik mijn aquareldoosje 
weer tevoorschijn gehaald,
mijn penselen gecontroleerd,
na 25 jaar trouwe dienst zijn er een
aantal gesneuveld,
ik heb bij DEVA in Breda
een paar nieuwe gekocht
en wat schildert dat fijn!

ik heb deze kaart gemaakt
de achtergrond wat vager gehouden
net alsof je kerstlichtjes ziet

natuurlijk heb ik eerst de kerstbal 
gemaakt en daarom heen de achtergrond
en de takjes gemaakt
de tekst is gestempeld
en ingekleurd met goud
ook heb ik met dat zelfde goud
spetters over de aquarel gemaakt

Ik ben tevreden met het resultaat,
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha

14 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch getalenteerd Martha, dit is beeldschoon!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij veelzijdig Martha; schitterend schilderwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Martha, wat een schitterende achtergrond ook.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt talent, wat heb je dit mooi gemaakt zeg.
    De bal is mooi maar de achtergrond zeker ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat heb je dat mooi gedaan. Leuke sleutelhangers maakte je.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik vind hem schitterend! Wat een prachtig resultaat! Super die bal in rood en de rest in verschillende tinten groen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw schitterend Martha, de rode kerstbal komt mooi naar voren met het licht achter hem. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo knap gedaan Martha, ik vind hem schitterend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig gedaan Martha prachtige kaart

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt supermooi, de kerstbal doet het goed op de leuke achtergrond,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier mag je zeker tevreden mee zijn hoor, knap gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gedaan Martha, een erg mooie aquarel, de kerstbal is ook echt een kerstbal en de achtergrond met diepte is ook prachtig. Dank je wel nog voor je mooie kaart die ik gisteren bij thuiskomst vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart heb je geschilderd Martha. Inderdaad net of er licht schijnt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! De spetters zijn een leuk detail en zorgen voor extra schittering . Daag!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!