Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 20 januari 2023

Sterkte

 Miranda's vader is overleden
reden voor een kaart
dit heb ik gemaakt

een bloem zelf getekend
en ingekleurd met aquarelverf
de dunne twijgjes en het hartje
heb ik klein tipje goud gegeven
de tekst is een stempel

de binnenkant 
met de wens
het paars heb ik terug laten komen


 de randen heb ik gesponsd met
Distress inkt
alles gemat op zwart en roomkleurig
kaartkarton

Hopelijk heeft Miranda de kaart ontvangen
Nogmaals veel sterkte voor jullie!

Liefs en groetjes,
Martha

10 opmerkingen:

  1. wat een prachtige bloem heb je getekend en gekleurd Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt zo’n mooie warme troostrijke kaart Martha, heb je weer knap gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje voor Miranda. Dat zal ze op prijs stellen.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sfeervolle sterkte kaart liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi zeg! Ik vind paars altijd een mooie kleur voor op een kaart en zeker voor een condoleance kaart. En zeker weten dat ze het waardeert!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Je hebt er duidelijk heel veel aandacht aan besteed, een heel warme condoleancekaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart voor Miranda.
    Deze zal haar wel veel troost bieden.
    Mooi dat je deze weer zelf getekend hebt,
    dat heb je knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw kaart voor Miranda is ook al zo mooi. Prachtig gemaakt en echt knap getekend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met een prachtige bloem,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hij is prachtig en in het echt nog mooier. Ik heb je onder je blogpost van de dennenappel bedankt en zoals ik al zei, het doet goed om die lieve woorden op de mooie kaarten te lezen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!