Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 16 januari 2023

mooie momenten boekje

 voor mijn verjaardag dit afgelopen jaar,
kreeg ik een boekje van Martine

van tijd tot tijd ben
ik er lekker in bezig
dit heb k tot nu toe gemaakt


een pagina bewerkt met distress oxide
en een leuke bomenstencil
de tekst zelf geschreven
de zonnepoppetjes zijn stempels
en ingekleurd met kleurpotloden


deze pagina heeft dezelfde achtergrond
alleen de tekst is anders
net als de stempel


deze pagina vertelt wat september
voor een maand is
de bloemen heb ik zelf getekend
de blaadjes zijn stempels
alles ingekleurd met gelpennen
de achtergrond ook gemaakt met 
stencil en distress oxide


op de rechterpagina 
heb ik de maand september 
in kalendervorm gemaakt

Ben er zeer tevreden mee
en natuurlijk wordt dit vervolgd
wat vinden jullie?

liefs en  groetjes

Martha

13 opmerkingen:

  1. Heerlijk om er zo in bezig te zijn, je hebt al mooie pagina's gemaakt en ik weet zeker dat er nog vele zullen volgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Martha wat knap gemaakt.
    Leuk schrijf en tekenwerk.
    Ik ben benieuwd wat vervolg dit gaat krijgen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je boekje word supermooi Martha, wat kun je toch mooi tekenen en schrijven xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie pagina's heb je gemaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit Martha, leuke bezigheid met dit snertweer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi boekje heb je gekregen en wat leuk dat je die gaat pimpen. De eerste bladzijden zijn alvast heel mooi! Dat wordt vast weer een waardevol boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig je boekje, jij bent ook van alle markten thuis zeg!
    Lijkt me ook erg leuk om te proberen zoiets te tekenen, daar ben ik geen held in maar alles is te leren toch.
    Heel erg mooi die maandelijkse pagina’s!
    Dank je wel voor je leuke reacties op mijn blog!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee Martha, mooi getekend en zo leuk om terug te kijken na een jaar. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt al een paar mooie pagina's in dat leuke boekje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk iets.
    Als het straks vol is kan je er steeds even in bladeren.
    Nu veel plezier ervan door er steeds een mooie pagina in te maken, straks leuk om weer door te bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leren boekje dat vol gaat komen met mooie pagina's. ( Je bent al goed begonnen) Heel tof en geniet van dit toffe project. Later fijn om in terug te kijken. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mag zeker tevreden zijn, het boekje is op zich al mooi, maar jouw geheel eigen invulling is prachtig! Je legt er veel creativiteit in!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je boekje wordt al heel mooi. Wat heb je ook mooie bloemen getekend! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!