Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 15 september 2022

kanjerpost

een kaartje voor een kanjer
dat van Koala's houdt


 een slimline kaartje
achtergrond gesponsd
 met inkt en een stencil
de teksten uitgestansd
en alles gemat
op een blauwe kaart
en op wit  kaartkarton

het koala beertje zat in een
blok van de Action
net als het kistje
ik heb het beertje 
achter de kist geplakt
het bloempje verhoogd opgeplakt
de kauwgom bubble
heb ik bewerkt met Glossy accents

al met al een vrolijk kaartje
geworden, vind ik
en wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha

10 opmerkingen:

  1. Een leuke kanjerpost.
    Daar gaat er weer eentje blij mee zijn.
    Mooi gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een vrolijke kaart waar de kanjer zeker zal van genieten.
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vrolijk met die leuke zelfgemaakte achtergrond Martha. Zeker als je van koala's houdt is dit een schot in de roos.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vrolijk en heel lief.
    Die eigenwijze kauwgom bubbel maakt het af.
    Mooi hoor, zoals jij je achtergrondjes altijd maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart , super leuk met de lieve diertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooie kaart in de vrolijke kleuren en met de knappe koala Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje, daar gaat iemand zeker blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige achtergrond zeg! Ik heb dat blok ook met die lieve plaatjes en had geen idee hoe ik ze ging gebruiken. Dit is echt een heel mooie kaart geworden!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!