Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 19 september 2022

voor Miranda

 vandaag is MIRANDA jarig
van harte gefeliciteerd!
ik heb een labelmapje gemaakt
geïnspireerd door
ANNEKE 
ik heb er alleen mijn eigen draai 
aan gegeven

het dp is van MINTAY
het mapje sluit opnieuw met een koordje
en alle randjes heb ik bewerkt met Distress inkt


de binnenkant
totaal uitgevouwen


aan de voorkant 
zitten 2 labels in 2 vakjes
aan weerskanten zitten ook 2 labels


de teksten zijn
erg toepasselijk


hier zijn de 2 labels 
van de zijkanten


de achterkant 
ook met een label in een vakje


met onze wens erop

Anneke maakt zulke leuke creaties
ze inspireert mij vaak

Hopelijk heeft Miranda de kaart ontvangen
wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes
Martha

13 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart met dat mo9ie dp, leuk model met al die verrassende labels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mapje maakte je met het mooie dp en leuk al die labels.
    Slim om van je mooie achtergronden kerstkaartjes te maken, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtig mapje heb je gemaakt Martha en mooi papier

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer wat moois gemaakt voor de jarige, wat een kadootje. Mooie kleurencombi ook. En idd Anneke heeft super creaties ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je prachtige creatie foto voor foto bekeken Martha en wat is hij tot in de puntjes verzorgd, erg leuk model en ook het papier is prachtig…Miranda is volgens mij goed verwend met kaartjes,ze zal ze zeker weten waarderen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, al die (verstopte) labels!
    Wat een leuk model en wat gebruikte je, zoals altijd, weet een ontzettend mooi papier. De combinatie is zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi label mapje . Vind de labels erg mooi.
    Prachtig papier gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend, een echt kadootjes voor Miranda deze kaart met pockets en labels!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige felicitatie-kaart/creatie. In je de vorige post had ik al gezegd hoe blij ik er mee was en ook nog een leuke stempel erbij. Echt verwennerij over de post Martha. Het mooie dessin-papier, de leuke teksten over creativiteit..echt nogmaals een dikke dankjewel xxx
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartmodelletje en prachtig dessinpapier. Weer een toppertje van jouw hand 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow....wat een super gave creatie heb je voor Miranda gemaakt Martha!
    Daar is ze vast heel blij mee!
    Groetjes en wat fijn dat je zaterdag nog aan ons hebt gedacht (hihi)
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap dat je verliefd word op dit mooie papier, daarmee kun je niet anders dan zo'n schitterende creatie maken, heel leuk met al die labels, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit leuk gemaakt, al die kaartjes er in en mooie tags en papiertjes. Daar word je toch helemaal blij van!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!