Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 21 september 2022

voor Fred

voor een vriend van Richard
heb ik dit mapje gemaakt
het wordt ook wel "matchboxbook"
genoemd, omdat het gemaakt is
naar het voorbeeld van die ouderwetse
lucifersmapjes

met het mooi dp van Stamperia
wordt elke creatie leuk!
de motor heb ik er half opgestempeld
de tekst met een touwtje bevestigd
op de sluiting zitten 2 splitpennetjes
de basis is gemaakt van kraftkarton
alles bewerkt met distress inkt

de binnenkant van het mapje
ik heb er een vakje in gemaakt
waar een zelfgemaakt boekje in past

hier is dat boekje goed te zien
daar heb ik onze wens ingeschreven

de achterkant met mijn naambadge
ook hier een gedeelte van de
 motor gestempeld

het mapje nog een keertje van de zijkant
ik vind het echt heel leuk geworden,
wat vinden jullie?


Liefs en groetjes

Martha


7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend mapje maakte je Martha! Prachtig papier en leuk boekje erin….de ontvanger zal blij verrast zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, Martha, dat is een heel mooi mapje prachtig papier en leukmodel, daar en je vast eenntijd mee bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg! Dat is echt mooi geworden! Wat een leuk idee zo'n mapje met inhoud. Dat boekje erin is ook ontzettend leuk. Het is trouwens ook heel mooi papier dat je gekozen hebt. Echt voor een man, vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....dat is me nog eens een prachtige creatie geworden Martha....wat ontzettend GAAF gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat is weer een schitterende creatie, prachtig dp en mooi afgewerkt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een kadootje op zich.
    Met zo'n leuke creatie kan je goed voor de dag komen.
    Heel mooi papier weer, wat je gebruikt hebt.
    En de halve motor vind ik heel leuk verzonnen, om het op deze manier te Stempelen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig deze mannen uitvoering van een matchbox kaart. Echt heel mooi dat stamperia papier!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!