Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 11 september 2022

Voor Elly

 vandaag viert 
ELLY haar verjaardag
dit heb ik voor haar gemaakt

een labelkaart
met het mooie dessinpapier van MINTAY
de kaart sluit met lintjes
de tekststans is van Action
en de bloem zelfgemaakt


de binnenkant
het middenstuk heb ik tussen
2 labels geplakt
en is tegelijk een vakje voor de 
kleinere labels
tekststans is van SL
het taartje heb ik uitgeknipt van het dp


helemaal uitgeklapt
is de kaart best groot
links en rechts labels die 
vastgeplakt zitten


de wensen staan op de beide
kleinere labels


de achterkant
met mijn naambadge

Hopelijk heeft Elly de kaart ontvangen
en is ze er blij mee

ik heb heerlijk zitten knutselen
en puzzelen met dit kaartje
en ben tevreden met het resultaat
wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes
Martha

12 opmerkingen:

  1. Wauw, schitterend papier en model Martha, super mooie details! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke feestelijke kaart heb je voor Elly gemaakt Martha....daar is ze vast heel blij mee!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maakt je toch altijd een mooie kaarten Martha, deze is ook weer prachtig.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful card!
    Love the shape and tags. You have used beautiful colors too! Greate piece of work. Love it!
    Sorry to be anonymous, but it's google kidding with me. LOL
    Hugs from Mariann, "My Paper Universe"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, een kadootjes op zich deze prachtkaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een cadeautje als je zo'n mooie kaart mag ontvangen. Ik vind hem prachtig. Mooie kleuren, mooi model en alles tot in de puntjes verzorgd. Petje af Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een prachtige kaart gemaakt, heel mooi papier en een speciaal model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maakte je weer een bijzonder model Martha, die gaat Elly zeker weten waarderen. Prachtig papier ook en zulke mooie details…petje af xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jazeker ben ik blij met deze prachtige kaart!! Groot en zwaar was hij.
    Ik heb al mijn verhuiskaarten nog hangen die moeten nu plaats gaan maken voor deze verjaarskaarten om daar weer lekker van te kunnen gaan genieten.
    Dank je wel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het héél erg leuk!
    Ik heb een stans (van Action) die ik bijna nooit gebruik want ik weet nooit zo goed wat ik ermee kan doen..... daar zou dit model super goed mee kunnen.
    Wat heb je nu dp gebruikt, ik word er helemaal blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart in mooi model en kleuren voor de jarige, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart heb je voor Elly gemaakt! Super tof model, alles past zo mooi op de kaart... Hele vrolijke kleuren, mooi! Leuk gedaan met alle labels

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!