Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 18 oktober 2022

geboren

 bij ons in de straat is weer 
een babietje geboren,
we weten dat het een jongetje is 
maar zijn naam weet ik nog niet,
maar een kaartje is toch altijd leuk 
om te maken, toch?!
dit is het geworden

een slimline kaart met een extraatje
het leuke dp had ik vorig jaar
eens bij Noorenzo gekocht
van Bella Lulu

het beertje op het wolkje heb ik uitgeknipt
een draadje aan de achterkant bevestigd en 
een ander stukje dp erop geplakt
zo kan hij als het ware zweven
boven aan heb ik eyelets gezet
met een lintje eruit,
zo kan het kaartje worden opgehangen

de achterkant met onze wens

de snijmallen die ik heb gebruikt
zijn allemaal van de Action

ik vind het een leuk en fris kaartje
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes


Martha

13 opmerkingen:

  1. Leuk en lief kaartje voor een jongetje.
    Zijn ze vast blij mee, een felicitatie is altijd welkom.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en lief kaartje is het! Die wolk en al dat blauw. Heel leuk voor een babyjongetje. En ja een kaartje is toch altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattig kaartje voor een baby boy. De ouders zullen het zeker heel erg op prijs stellen. Altijd leuk een echt kaartje in de bus .
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief! Zo leuk hoe je het beertje op de wolk door de lucht laat vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een schattig kaartje, heel leuk papier en dat beertjes enig Martha, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superschattig babykaartje maakte je Martha, het dansende beertje is zo leuk bedacht xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alleen voor zo'n beeldige kaart zou je al willen bevallen 🤣.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattig babykaartje.
    Mooi DP gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en schattig babykaartje, altijd lief om een kaartje te sturen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje is je kaartje, de buren zullen het vast erg waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief babykaartje Martha. Dat zullen de ouders prachtig vinden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!