Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 22 oktober 2022

hij is om!

 hahaha
dat is lachen
Richard  heeft een  hekel aan
GNOOMES,
maar door dit kaartje is 
hij helemaal om....
(voor deze ene keer...)

op een label van SL
heb ik een achtergrond gemaakt
door middel van de techniek
"droog embossen"
het stencil op de kaart gelaten
en met verschillende distress inktjes
eroverheen gesponsd

de gnoome is uit de Dylusion lijn
van vorig jaar,
deze heb ik ingekleurd met aquamarkers,
de baard is gemaakt met nepsneeuw
alles uitgeknipt en verhoogd op de
 achtergrond geplakt
de lichtjes komen uit een setje van Joy, 
de lampjes bewerkt met Glossy Accents
de boompjes zijn uit een setje van de Action

de achterkant met een wenslabel
een touwtje met wat kerstbelletjes maken het af

Met heel veel plezier heb ik
aan dit label gewerkt
en ik ben blij met het leuke resultaat
ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes

Martha

13 opmerkingen:

  1. Het is ik wel een hele schattige Gnoomes zeg, natuurlijk kon ook Richard deze niet weerstaan.
    Wat een mooie helder kleuren heb je gebruikt om in te kleuren.
    En wat een goed idee om de baard te maken met nepsneeuw, dat ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Martha. Geweldig dat ook Richard "om" is.
    Fijne avond en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is enig deze gnoom geen wonder dat Richard deze leuk vind, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi ik snap Richard wel hoor Martha, deze gnoom is zo gaaf en je gaf hem een mooie plekje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke label en die gnoom is wel heel grappig met de baard en de lange benen! Je stencil is ook heel mooi als achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha..ik ben ook géén fan van de gnomes, maar deze vind ik wel heel erg leuk! Je maakte een mooie tag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze wel grappig, het is echt in voor het moment.
    Mooi label heb je gemaakt, die gnome heeft een flinke baard 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is superleuk Martha en wat grappig dat Richard dat nu ook vindt. Mooi zoals je de achtergrond gemaakt hebt en die baard is ook top met die nepsneeuw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap het dat ie helemaal om is. Het label is dan ook super met deze gnoom.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke kaart met de grappige gnome en de mooie achtergrond. De lampjes en boompjes staan zo leuk op het label.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje met een mooi verhaal Martha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, wat een leuke, vrolijke gnome kaart. Knap dat je Richard toch om hebt gekregen maar deze is dan ook wel heel grappig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!