Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 20 oktober 2022

kanjerpost

opnieuw een kaart voor een kanjer
ik lag een beetje achter,
 vandaar dat er 2 kort
achter elkaar zijn geplaatst

het is een vouwkaartje
voor een kanjermeisje
wat van unicorns houdt

het plaatje en het dp
komen uit een blok van de Action

de  manen en het bloempje heb ik
met stickles aangezet
het glittert je tegemoet


de achterkant met wens,
kon eigenlijk niet kiezen
vond zowel lila als roze mooi bij het dp

Benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden!

Liefs en groetjes


Martha

14 opmerkingen:

  1. Gave unicornkaart, alles past zo mooi bij elkaar. Mooi en lief babykaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Martha, ik kan niets anders zeggen.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Martha, daar zal ze blij mee zijn. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superrrrr kaart, gaaf papier en beeldige unicorn!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, maar ook deze is weer helemaal mooi Martha! Zo leuk dat je iets kunt maken waar zo'n kanjertje van houdt he??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo daar gaat deze kanjer heel blij van worden want unicorns genoeg en dan de mooie glitters erop en een leuk model….ik heb hem weer goedgekeurd Martha hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje voor je kanjerpost.
    Ook de achterkant heeft weer veel aandacht gekregen.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart met de unicorn. Ons kleinkindje is zot van unicorns.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd , gaaf model !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt, hier maak je zeker iemand heel blij mee!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een perfecte kaart voor een meisje dat van unicorns houdt. Ik vind de kleuren ook erg mooi
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart voor een meisje. Een leuk model en mooie kleuren. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat blok heb ik ook!!
    Het is zo leuk, ik heb het al héél veel gebruikt.
    Wat een leuk model is dit.
    Ik heb even gekeken, maar ik vind met het Lila het mooist.
    Komt omdat dat een beetje afsteekt bij het dp, dus het haalt de kaart iets op (snap je wat ik bedoel?)
    Maar ik denk dat je hier en kanjer meisje sowieso heel blij mee gemaakt hebt, met deze Unicorn en het bling bling erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!