Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 11 oktober 2022

Voor Ryan

 vorige week was Ryan,
mijn kleinzoon, jarig
dit heb ik gemaakt

Ryan houdt van voetballen
de schoenen met bal
 is een stansje van Joy,
welke ik heb ingekleurd met witte gelpen
de 12 heb ik bewerkt met Glossy Accents

het modelletje is een schuifkaartje
het dp heb ik op internet gevonden
en uitgeprint

vanaf de zijkant
de basiskaart is rood linnenkarton


op de achterkant de wens
en een financiële bijdrage

Ryan was er blij mee 
en ik ook,
want een voetbalkaart maken
vind ik best lastig
afgelopen zondag vierde hij samen met zijn zus 
hun verjaardag

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Liefs en groetjes

Martha

14 opmerkingen:

  1. Dat heb je geweldig gemaakt, Martha! De voetbalfan zal er heel blij mee zijn, een voltreffer dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Leuk voor een jonge voetbalfan. Ook een leuk kaartmodelletje. Proficiat met de jarige.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een geweldige gave stoere kaart Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk deze schuifkaart. Echt iets voor een jonge knul die van voetbal houdt. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Ryan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuke persoonlijke kaart voor Ryan maakte je Martha, mooi schuifmodelletje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja.... je schreef al van die verjaardag die ze samen vierden, Alisha en Ryan. En ik dacht al dat ik de kaart voor hem gemist had. Maar nee, gelukkig ik zie hem nu. EN wat is hij gaaf zeg. Het schuifmodel blijft natuurlijk super en dan met zijn hobby, voetbal.. helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend model en zo`n persoonlijke kaart Martha, en wat een gaaf voetbalset , liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart in het voetbal thema, leuke stans heb je gebruikt en wat een mooi, bijpassend papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt Martha en weer zo'n apart model.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon. Een heel leuk kaartje heb je voor de voetbalfan gemaakt.
    Zeer geslaagd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel tof kaartje voor de jarige job! Knap model ook. Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd bang ben om af te wijken van de standaardmodellen. Knap dat jij die uitdaging wel iedere keer aan gaat! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ene leuk model kaart, heel mooi in het voetbal thema. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je kleinkinderen. Je maakte voor Ryan een gave, stoere voetbalkaart. En voor Alisha een heerlijk vrolijke kaart met het ijsje. Wat leuk dat draaigedeelte met de tekst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd nog, Martha! De kaart is echt geweldig, helemaal top voor een jongen en wat leuk dit model en hoe je de bijdrage erin kunt doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!