Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 30 oktober 2022

Voor Sarah

onderstaand kaartje heb ik voor
SARAH gemaakt
een soort van hart onder de riem


het is een slimline kaartje
de giraffes zijn stempels
die ik heb ingekleurd met alcoholmarkers
daarna uitgeknipt
de oogjes heb ik met 
Glossy Accents bewerkt
de cirkels heb ik uitgemeten
en uitgestansd naar eigen inzicht


het dp komt uit een blokje 
van de ACTION
gemat op zwart kaartkarton
de basis is wit kaartkarton


de achterkant
met onze wens

Hopelijk heeft SARAH dit kaartje ontvangen
Ik ben tevreden met dit leuke kaartje

Liefs en groetjes
Martha

18 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gemaakt Martha. Leuk met die giraffen erop en mooi bijpassend DP.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Martha! Ik wou je nog mailen, maar dat was nog niet gelukt . Ik was vrijdag heel aangenaam verrast dit kaartje in de bus te vinden. Zo lief ! Het deed me echt iets en met de vakantie voor de deur, het juiste moment. Afgelopen weken waren hectisch, maar nu dat het vakantie is, ervaar ik toch een beetje rust. De giraffen zijn leuk! Het kaartje staat op mijn bureau en Aranka had er een briefje bij geschreven. ' Hey mama, kijk eens op you tube naar the compilatie van Friends :How you doing ' - ze is grote fan .
    Echt bedankt lieve Martha Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een superleuke kaart maakte je Martha, wat heb je de schattige giraffen mooi ingekleurd! Het kaartje is (natuurlijk) gewaardeerd lees ik hierboven, lief van jou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke en grappige kaart! Mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik hou toch zo van giraffen hè, ik moet altijd lachen als ik die koppies van ze zie. Het is een heel grappig kaartje en Sarah is er erg blij mee lees ik. Dat was de bedoeling. 👍👍
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt! Het papier past natuurlijk perfect bij de giraffes. EN Sarah helemaal blij, wat wil je nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit leuk mooi papier en de giraffen zijn top!! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk slimline kaartje Martha...en het is goed ontvangen las ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige slimline kaart met de leuke giraffes en het bijpassende papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart! En zo attent ook van je.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart voor Sarah, erg gaaf die slimline en de olijke giraffen die uit de "raampjes" piepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben dol op giraffen, vind ze altijd zo lief kijken.
    Deze grappige giraffen zijn helemaal leuk.
    Wat een goed idee om de oogjes een laagje Glossy te geven. En het papier past perfect.
    Sarah is er blij mee lees ik, daar doe je het voor toch?@

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die brengt gegarandeerd een big smile op haar gezicht. Een superleuke slimline kaart met die vrolijke giraffen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en vrolijke kaart en zo tof met de bewerkte achterkant en lieve wens. Dankjewel voor je lieve berichten op mijn blog, ik weet dat ik erg afwezig ben en waardeer het echt dat je de moeite hebt genomen om te komen kijken en een lief bericht achter te laten.
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke slimline kaart Martha! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gave kaart !!! Ik
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die giraffes zijn echt ontzettend koddig, mooi kleurwerk, zal Sarah zeker goed doen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!