Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 7 november 2022

Voor Ton

 vorige week was Ton jarig,
ik was vergeten de kalender om te draaien
dus helaas te laat....


dit label heb ik gemaakt
door middel van maskeertechniek
heb ik de muur gemaakt


ik heb gestempeld op maskeerpapier
dit op het label geplakt


met distress inkt
en een sponsje de inkt aangebracht
daarna het masker weggehaald
en de lampion plant ingekleurd
met alcoholmarkers


een klein labeltje gemaakt
daar de wens op gestempeld
op een bijpassend lintje geplakt
en alles op groen kaartkarton gemat
ook een lintje in het bovenste gaatje gemaakt


de achterkant
met onze wens

Ik vind het een leuk  geheel geworden,
wat vinden jullie?

Liefs en groetjes

Martha

16 opmerkingen:

  1. een mooie tag heb je gemaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig label heb je voor Ton gemaakt Martha....vast niet erg dat het een beetje later aankomt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig label met een mooie achtergrond en de lampionplant super ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa heel erg mooi, ben dol op de lampionplant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooi label, heel stijlvol! Je hebt de lampionplant prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je label is super, te laat of niet, het is altijd nog leuk om een kaart te mogen ontvangen.
    GRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een super label Martha!! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Martha, prachtig dat groen en oranje. Ik fronste even mijn voorhoofd, maskeer techniek, hoe was het ook al weer maar na twee keer lezen "had ik het weer".
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige labelkaart.
    De vorm van het label vind ik ook geweldig mooi. Van welk merk is dit Martha ?
    De lampionplant komt heel mooi uit op de muur.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoe je de lampionplant laat uitkomen op de muur!
    groetjes
    marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren heeft je label Martha en zo leuk hoe de lampionplant afsteekt tegen de stoere muur. Het zal je vast vergeven zijn dat je iets te laat was.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi label Martha. De lampionplantjes komen mooi uit tegen die achtergrond.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je zo'n mooie verjaardagskaart stuurt wordt het je vergeven dat je iets te laat bent, ontzettend mooi, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een prachtige kleurencombinatie Martha, en mooi om te zien hoe kunstig jij dit weer gemaakt hebt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!