Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 11 november 2022

voor Martine

 Een matchbookmapje gemaakt
voor mijn dochter Martine

dit leuke dp heb ik voor mijn verjaardag
van Miranda gekregen
ik vind het wel toepasselijk


de binnenkant
onderaan een vakje gemaakt
het rondje is een knoop
dit dient als sluiting


in het vakje past
een naaldsetje met een 
willemientje
(Martine wist niet wat het was..)


de achterkant met mijn label


nog een keertje op de foto

Martine was er blij mee
wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha

13 opmerkingen:

  1. Een leuk mapje voor Martine ,
    Mooi papier gebruikt.
    fijn weekend.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en gaaf papier gebruikt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en handig mapje voor de naalden, heel chique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een superleuke kaart geworden, geinig dat naaisetje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf mapje maakte je voor je dochter Martha en wat een mooi papier!
    Ik gebruik het wilhelmientje ook maar wist dat het zo heet en nog wel naar mij vernoemd hihihi wéér waf geleerd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtig mapje gemaakt met dit mooie papier. Ik gebruik het willemientje sinds mijn kinderjaren handig dingetje :) Liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooi en handig mapje gemaakt met dit prachtige papier en..dat willemientje zit ook in mijn naaidoos,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf dat je daar dit dessin-papier voor gebruikt hebt Martha. Heel mooi zo'n matchbookmapje en ik gebruik vaak een willemientje, handig dingetje hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tuurlijk was ze er blij mee, een heel gaaf mapje is het! Ik kende het woord Willemientje ook niet, maar ken het hulpmiddeltje wèl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat ziet er zo gaaf uit. Enig met dat vakje en het Willemientje erin, hihihi...is ook ouderwets denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!