Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 19 november 2022

voor Leo

vorige week was Leo jarig
dit heb ik gemaakt



een schuifkaart
in een slimline model


de basis is gemaakt van kraftkarton
het dp is van Stamperia


opengeschoven zie je de felicitatie
en bovenaan de wens
het labeltje uitgesneden
en happy uitgestansd


de achterkant
met onze groet

Leo heeft de kaart ontvangen 
en is er blij mee

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes

Martha

14 opmerkingen:

  1. Dat Lei blij is met de mooie kaart dat snap ik helemaal. Mooi model en prachtig papier, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk model en wat een schitterend papier Martha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart. Leuk model en mooi papier, heel geschikt voor een man.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte stoere mannenkaart in hele mooie kleuren en een leuk model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige stoere schuifkaart voor Leo.
    Fijne zondag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gave slimeline kaart is dit geworden.
    Mooi DP.
    Fijne zondag,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke schuifkaart heb je voor Leo gemaakt. Mooie kleuren zijn het! EN ik snap wel dat hij er blij mee was...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave kaart heb je voor Leo gemaakt Martha....heel mooi in deze kleuren ook!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent echt inventief in het maken van bijzondere kaartmodelletjes. Weer zo'n mooitje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie felicitatie-kaart in mooie kleuren Martha. Leuk model weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, kreun, ook al weer zo mooi. Je bent een inspiratiebron voor velen denk ik Martha.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier heb je weer je werk van gemaakt zie ik. Heel mooi!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!