Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 17 november 2022

voor Lisanne

afgelopen maandag was 
LISANNE jarig
dit kaartje heb ik gemaakt


een vouwkaart
met het mooie dp van
Graphic 45


uitgevouwen is dit het model


rechts heb ik een extra flap gemaakt
soort van boekje


helemaal uitgevouwen
ziet het er zo uit


de zonnebloemen heb ik zelfgemaakt
het hartje van de bloem
bewerkt met Glossy Accents

Ik vind het een blije kaart geworden,
hopelijk is de kaart bij Lisanne aangekomen

Natuurlijk mogen jullie ook weer reageren

Liefs en groetjes
Martha

12 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor haar Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super gaaf is de kaart! Tof model een zonnige geheel. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en die zonnebloemen zijn schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met hele mooie zonnebloemen en wat een leuk model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige, uitgebreide kaart met zoveel details. Wat een prachtige zonnebloemen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is zeker uen blije kaart geworden! Leuk model en leuke plaatjes erop en dat kleine kaartje aan de rechterkant is helemaal gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart voor Lisanne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi en zonnig, zeker een blije kaart! Wat weer een mooi model met veel leuks erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit heb je weer super mooi gemaakt, prachtig papier en hele leuke bloemen zelf gemaakt, top kaartje, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Martha, zo'n tof modelletje weer. Je schreef dat Richard me nu volgt maar dat kon ik precies niet zien, heeft hij ook een blog ? Dan volg ik hem graag terug hoor, zo leuk dat hij de kaart mooi vond :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een gaaf model maakte je Martha en wat een mooie blikvangers die prachtige zonnebloemen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!