Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 15 november 2022

voor Angelique

 2 weken geleden was 
ANGELIQUE jarig
dit kaartje heb ik gemaakt

het is een swingkaart
de roos is dezelfde stempel als
HIER
alleen nu gestempeld op zwart
ingekleurd met FC kleurpotloden

het dp is van MD van een oudere serie
alles gemat op rood en zwart kaartkarton
op de bloempjes zitten knoopjes
gemaakt met een mal
bewerkt met Glossy Accents

op de achterkant van het cirkel 
staat de wens

Angelique heeft het kaartje ontvangen
en was er blij mee

Wat vinden jullie ervan?

Liefs en groetjes


Martha

18 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje voor de jarige! Ook de vorige kaartjes heb ik bewonderd want ik loop achter met reageren, sorry daarvoor.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal top !!!
    Gaaf model !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk model een heel mooie kaart voor de jarige! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met de roos, heel mooi met het rood/zwart. Je kaart voor Netty is prachtig, heel mooi ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi swingkaartje en die roos is prachtig.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en een leuk model.
    Mooie kleuren gebruikt .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig! De roos is zo mooi, het model erg leuk en het rood en zwart is zo'n mooie combinatie. Ik kijk er heel veel naar, nogmaals dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtig kaartje geworden voor Angelique.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk als je kaart zo goed ontvangen wordt. En hij is ook supermooi! Dat model blijft altijd leuk te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie swingkaart heb je gemaakt met de prachtige roos, ik vind de roos op Kraft mooier uitkomen.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie swingkart heb je gemaakt Martha.
    Ik lees dat de ontvanger er heel blij mee was!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig deze fleurige swingkaart Martha. Wat leuk zoals je de knoopjes gebruikt hebt en ook de kleurencombinatie vind ik top. Bij zwart en rood moet ik altijd aan Spanje denken..waarom weet ik niet hihi
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kleurencombinatie gebruikte je Martha en het model is erg leuk weer….apart hoe je de roos verwerkt hebt, prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!