Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 26 november 2022

Voor GerJanne

 vandaag viert
GERJANNE 
haar verjaardag,
van harte met je 60ste verjaardag en
een hele fijne dag!
dit heb ik gemaakt

een kaartje met een verstopt briefje
het model heb ik op Youtube gevonden
en er een eigen draai aan gegeven
het dp is van Stamperia
de basis is krafkarton

de cijfers gestansd uit spiegelkarton
de bloempjes zelfgemaakt
net als het envelopje
 als je voorzichtig aan het kwastje trekt
gebeurt er dit...


 er komt een briefje
uit het envelopje
met de felicitatie


op de achterkant heb ik een
vakje gemaakt voor een label


waar onze wens opstaat

Het was een beetje lastig maken
deze kaart, hij lag al in de prullenmand
maar ik heb met wat randjes
em toch nog kunnen redden

Al met al vind ik het een leuke kaart geworden
ik hoop dat GerJanne er blij mee is
Ik las vanmorgen dat ze al 66 kaarten had gekregen!!

Wat vinden jullie van deze kaart?

Liefs en groetjes

Martha

12 opmerkingen:

  1. Gaaf hoe het papiertje uit de envelop komt! De rest van de kaart is ook heel mooi met dat mooie papier en de sierlijke randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je heel mooi gemaakt voor GerJanne.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je voor haar gemaakt, leuk model en prachtig papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Martha.
    Nou nou poehpoeh, wat pak jij toch altijd enorm uit met je kaarten.
    Zo mooi en zulke leuke modellen!!
    Ik heb eindelijk even tijd gemaakt om berichtjes terug te lezen, ik had zoveel leuks gemist.
    Ik vind het maar knap, zoals jij van elk model een eigen kaart weet te maken door wat aanpassingen te doen.
    Maar ook leuk om te lezen dat bij jou wel eens wat mis gaat en in de prullenbak beland😉.
    Wat knap dat je het er uiteindelijk toch weer uit hebt gehaald en hebt weten te redden, want het is een prachtige kaart, deze voor GerJanne!
    Ik hoop vanaf nu weer wat regelmatiger te bloggen. Tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooi kaartje geworden voor GerJanne haar 60 ste verjaardag.
    Leuk model en heel apart met de flosh om aan te trekken.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart heb je voor Gerjanne gemaakt Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Martha, jij overtreft jezelf steeds weer met steeds ingewikkelder modellen, wat een mooierd is dit zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah.... heb ik je net zitten mailen, zie ik nu je post! Heel veel dank, het is een top kaart met dat leuke mechanisme. Hij hangt hier in de woonkamer, zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige kaart Martha, zo helemaal JIJ.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met heel mooi dp en wat een leuk model. Mooi je kerstkaart met de cirkel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!