Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 10 juli 2024

dieptekaart

 een kerstkaart gemaakt
van een kerstkaart van vorig jaar
ik vond het plaatje zo leuk/lief
dus waarom niet hergebruiken...



een dieptekaart
heb ik nog nooit gemaakt
eerlijk gezegd is het niet helemaal mijn ding
maar het resultaat is wel aardig



bij nader inzien had ik 
de laagjes met gekleurd karton moeten maken
maar goed , het is wat het is
alles op groen karton gemat
de basiskaart is wit linnenkarton

wat vinden jullie ervan?

liefs en groetjes,

Martha



14 opmerkingen:

  1. Dat plaatje is te mooi om weg te doen. Toch een mooi effect met de dieptewerking.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad een lief plaatje en een mooi kaartje Martha.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zoals hij is Martha, zonde om weg te gooien. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig plaatje en daar heb je weer iets moois van weten te maken.
    Leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart. Zo kan nog iemand genieten van het lieve plaatje nadat jij er tijdens het maken voor de tweede keer van genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi geworden en dubbel plezier van een kerstkaart.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie dieptekaart heb je gemaakt met het schattige plaatje, het klopt dat je de laagjes inderdaad beter met papier kunt doen in een van de kleuren van het plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch is hij leuk hoor. Soms zijn plaatjes zo leuk dat je ze zeker moet hergebruiken. Toevallig heb ik ook 2 plaatjes liggen die ik weer ga gebruiken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En toch vin dik hem erg leuk! En zo'n plaatje is er toch geschikt voor? Ik heb er een paar gemaakt en ga het zeker onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een schatje deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nou het leuke van die diepte kaarten, je kunt die mooie plaatjes weer zo mooi hergebruiken. En wat betreft de laagjes, ik begrijp wat je bedoelt, die ervaring heb ik ook gehad maar er wordt niet voor niets gezegd "al doende leert men" of "oefening baart kunst".
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor plaatjes uiterst geschikt en mooi is deze ook! Maar ik snap wel wat je zegt over dat het niet zo je ding is. Toch leuk om af en toe te doen misschien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke manier om mooie kaarten te recyclen vind ik dit. Een mooie dieptekaart met een schattig kerstplaatje Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kerstkaartje , heel mooie dieptekaart. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!