Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 28 juli 2024

gefeliciteerd

 ik had zin om te tekenen
met de Derwent Inktense potloden
dit is het geworden,
met water en een penseel
 heb ik het pigment geactiveerd



met een zwarte fineliner heb ik de bloemen
omgetekend, weer eens iets anders...
en een randje gedroedeld




de kaart gemat op zwart kaartkarton
een velletje geschept papier
gescheurd en be-inkt
voor de tekst



de achtergrond heb ik gemaakt
door het pigment te raspen van het potlood
en daar water overheen te sprayen

leuke techniek vind ik dit
wat vinden jullie van deze kaart?

Liefs en groetjes



12 opmerkingen:

  1. Mooi hoor.
    Wat een mooi effect geeft dat fijne zwarte lijntje om de bloem heen.
    Zelf getekend?? Ik vind dat zo knap.
    Het is een hele mooie kaart.
    Je experiment met het raspen voor de achtergrond is ook heel mooi gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi, prachtige bloem heb je getekend, mooi ingekleurd en ook de achtergrond is heel mooi gemaakt.
    Super!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemen heb je getekend Martha en die achtergrond heb je leuk gedaan. Ik heb de inktense blocks om te raspen maar nog niet gedaan *bloos *.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat heb je weer prachtig gemaakt! Knap hoe je de bloem hebt getekend, maar ook gekleurd en de achtergrond is ook al zo gaaf gemaakt, heel creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt, heel mooi getekend en in gekleurd. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap gemaakt, erg leuk dat je dat zelf kunt! Mooi ingekleurd ook, Martha! Heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloem heb je getekend en heel mooi gekleurd.Leuk hoe je de achtergrond hebt gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige bloem Martha een hele mooie achtergrond. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je dit weer prachtig gedaan Martha....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf , lijkt een aquarel !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!