Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 3 juli 2024

voor Jose

 vorige week was Jose onze
bewegingsbegeleider jarig
dit kaartje heb ik gemaakt



een watervalmodel
de basiskaart is grijs linnenkarton
het dp is van Craft O Clock
de sierhoekjes zijn van Cheryl Lynn




op elke kaartje staat een andere tekst




het trekkertje is met kralen gemaakt




de tekst stempeltjes zijn van diverse merken




de tekst is gestempeld met grijze Versafine inkt




aan de binnenkant een label
waar de namen van de leden op komen te staan




een klein sterbedeltje hangt aan het label




de achterkant met mijn naambadge


ik maak graag zulke kaartjes
het heeft een leuk wauw effect

Liefs en groetjes

Martha









8 opmerkingen:

  1. Super leuk deze "waterval" kaart !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft zeker een wauw effect, heel gaaf Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie watervalkaart heb je gemaakt met dit mooie papier, leuk dat trekkertje met kralen.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk waterval kaartje.
    Daar zit best wel wat werk in.
    Mooi gedaan Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooie kaart heb je voor haar gemaakt Martha.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt, vind ik altijd van watervalkaartjes. Echt een wauw effect! En deze uitvoering is ook weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat de jarige zeker de nodige "oh's" en "ah's" zal laten horen bij het bekijken, het is een prachtige kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie waterval-kaart Martha. Mooi afgewerkt met die bedeltjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!